星期二, 6月 09, 2015

病態老母

好多人成日鬧政府教育政策唔好,計我話不如立例管制一下時下班病態老母好過啦!

呢幾日網上人人都瘋傳嗰個抽中喇叭小學嘅母子,老母陳女士開心到係咁同各大傳媒分享心得,本來好靚仔嘅6歲小朋友就比老母攪到大大對熊貓眼,成個道友咁!

最攪笑係考入喇叭小學明明係靠計分抽獎,既唔駛面試亦唔考慮學過乜嘢興趣班,一切全靠分數及運氣!

呢段新聞出街之後,人人鬧爆老母陳女士,今日就有人寫咗篇叫「非洲鼓小朋友16年後的自白」嘅[潮文],篇文大致係講陳女士個仔「非洲鼓小朋友」 16年後同大家講佢老母做得無錯,教育嘅嘢你班花生友識條鐵咩!作者阿潮最後結語仲咁寫:「如果你有一個這樣的老母,恭喜你、你的人生已經成功一半!」。

馬沙就係Facebook 留咗個言:「其實個小朋友未完小學可能已經轉咗入青山醫院!」

對於有個近乎病態嘅老母,個小朋友16年後變成點馬沙就唔知,不過馬沙今日就好想同大家分享一個真實個案,一個讀某小學名校又有個好似陳女士呢類病態老母嘅小朋友,內心深處究竟諗緊乜!

呢封信係由一位名校小學生,親筆寫比其校長吐心事,封信講乜?先去片:


呢位小朋友話自從一次英文測驗不及格,佢個病態老母就開始攪到佢累到想同「周公」捉棋都唔得!大家認真睇下佢每天的生活程序,真係大人都頂唔順。

試諗一下,我叫你每日由朝早7點起身,不准離開你張工作椅,不准瞓覺,不准食嘢,不准上FB、不准WhatsApp,一天做哂一個星期工作,一直做到上床為止,每天如是,你會否感到很充實?

好多人成日鬧政府教育政策唔好,計我話不如立例管制一下時下班病態老母好過啦!例如強制唔比小學生出去上課外補習班,興趣班都不能超過兩樣之類,返 去以前一切靠學校咪好囉!大家無得課外補習,唔駛出去鬥學琴、棋、書、畫,無得玩嬴在起跑線遊戲,小朋友咪多啲時間玩下,有返個似啲樣(都唔好講快樂)嘅 童年囉!

你可能又會話馬沙唔公平,點解成篇文有病態老母,無病態老豆?好老實,病態老豆唔係無,但一定少之又少!反觀,睇住自己仔女比自己老婆(病態老母)係咁精神虐待,唔敢出聲救自己仔女出火海,仲要出錢助紂為弱嘅幫凶老豆就比目皆是!

(2015年6月9日刊於 全民媒體)