星期五, 8月 22, 2014

西門靖 (下)

當送Queenie返到家門前,佢突然同我講:「我家裡今晚無人耶!」,而佢帶點醉嘅眼神仲好似對住我說:「今晚可否陪我,難道我不夠吸引力嗎?」


三位台妹坐低之後,高妹先自我介自己叫Helen, 兩位係佢好姊妹分別叫Queenie 同 Debbie!

Helen:「你不是台灣人,你從哪裡奶耶?」
馬沙:「奶?噢!我是腥港奶!」
Debbie:「腥港嗎?很多師哥耶!」
Queenie:「你叫甚麼名字?」
馬沙:「Tony (係香港落吧識女仔我一定係用呢個外號,因為我喜歡Tony Leung 梁朝偉)」
Debbie :「你很像腥港張家輝激戰哪個賤輝耶!」
馬沙:「除了個髪型一樣,哪裡似?我又不懂打拳!」
Debbie:「你跟他一樣咁大隻耶!(我當時著住緊身衫)」
Helen:「對呀!你很大隻噢!我可以摸你一下嗎?」哈哈哈……..


如是者嘻嘻哈哈,啤酒係咁隊。風花雪月,成晚吹咗啲乜,我已經唔係好記得,只係記得三位台妹不停「耶」、「噢」!就係呢兩個時常掛在口邊嘅常用字,顯得台妹特別溫柔。相比港女下下命令式嘅說話語氣,台妹嘅說話方式必定令港男更加受落。相信港男「有得揀,一定揀台妹」。

我地一吹就吹到成點鐘,Helen 仲相約我第二日一齊到附近食燒肉,即係類似韓式燒烤。埋單凖備走人之際,成晚好少出聲嘅Queenie 就帶半醉話住係我酒店附近,問我可唔可以送佢回家,我作為一位腥港嘅gentlemen,當然義不容辭。

當送Queenie返到家門前,佢突然同我講:「我家裡今晚無人耶!」,而佢帶點醉嘅眼神仲好似對住我說:「今晚可否陪我,難道我不夠吸引力嗎?」

馬沙當時唔識接落去,Gabriel 叫我去馬,但Michael 就提醒我要小心。腦海經歷咗10秒空白之後,最後我理志跑出半個馬鼻,拒絕咗Queenie 嘅邀請,呢次我理志贏哂,但唔知Queenie 會唔會好嬲。

返到酒店,我突然醒起唔記咗買結婚禮物比Krystal ,呢獲真係PK啦,聽日送乜比Krystal?

(2014年8月22日刊於 全民媒體)

沒有留言: