星期一, 11月 20, 2006

馬沙心聲

馬沙有幸從今天起於《am730》開筆,能夠在網上以外的媒介跟各人分享自己的劣文。

由於小沙工作實在很忙,暫時只能於每星期一、三、五跟各位見面,各方友好如有任何意見,請給留言賜教,讓小沙能加以改進。

謝謝

馬沙上

16 則留言:

Cory 說...

你真係好勁! 恭喜哂, 加油!
俾你搞到我好有衝勁.

馬沙 說...

To Cory,

(俾你搞到我好有衝勁) <---- 有衝勁便快快重新執筆吧.一星期一遍又好,二星期一遍又好!

就像小沙,我相信自己一星期三遍已是極限,所以只承諾 (am730) 每星期三遍!

Cory 說...

時間我都可以擠出黎, 但有其他野要考慮, 原因都講過.... 得閒send 個email 比我cory_chan@hotmail.com

K 說...

恭喜晒, 馬沙先生! 祝文筆生輝!

講番孕婦權益, H埠的CE叫我們一眾香港夫妻生三個, 但係床位俾班內地孕婦大部份搶晒! 我們呢班女仔, 就算喜歡小孩子, 都唔敢生啦!

有個江湖傳聞話政府想在新界的北區開婦產科, D儀器已經買齊兼預留病床, 但係無錢請人, 而且真係驚成班內地孕婦大軍殺到香港, 所以搞到今時今日。

禁止內地產婦入境之餘, 其實可否加重罰金呢(內地超生都罰得都好勁o架)?

匿名 說...

你係咪send 過email 俾我? 全部都係怪獸字.

馬沙 說...

To Cory,
No wo....

匿名 說...

Ok

匿名 說...

你email 係咩呀, 有野問你.

馬沙 說...

charblogger@yahoo.com.hk

匿名 說...

恭喜恭喜!

會否將文章於blog上發放呢?

Bidazz 說...

馬沙兄:
我其實想八下一樣野,AM730果邊有冇事先聲明會sensor過你寫既文或者有冇restriction on你寫既topic?施老闆個人就好無為,但其馬仔有冇為寫文設限呢?

馬沙 說...

To 阿思,
(就算喜歡小孩子, 都唔敢生啦) <---- 在小沙看來,這不是有力的理由.問題在於您有否承擔的心志

馬沙 說...

To Patrick,
文章早上由(am730)先行刊登,再於中午於blog上發放!!

馬沙 說...

To Bidazz,
小沙為(am730)寫文的唯一要求是自由,因此,小沙專欄將會上至私人,下至火星.總編給矛之自由度,比小沙想的還多.
若非讀者投訴,沒有限製.
所以,請多多支持.

Clay 說...

恭喜馬沙COLUMN誕生!
雖然睇左唔耐,但係學到唔少野!希望以後可以拜讀到馬沙兄更精彩既文章!

匿名 說...

馬沙兄...先恭喜你的分享...

可否也把登上am730的文章也放上來...
因為我家/公司附近都沒這份報紙帶的..
><
謝謝..