星期四, 2月 26, 2009

執骨

早兩星期同某從事珠寶生意的大L食飯,席間大L話現在好多香港珠寶商人,因生怕行業將會受金融海嘯嚴重打擊,即使遇上極品靚石,都無行家夠膽入貨,以免加工後乏人問津,令流動資金下降。新貨不敢入,舊貨照賣,好多珠寶商人因此就樂得清閒。

由於大L平日都有玩吓股票,話題好自然就由珠寶行業轉到股市。受外圍不明朗因素影響,恒指日上日落,散戶無從捉摸。大L話好想知道馬沙對後市睇法,因為近月見到好多行家蝕到眼光光,好幾位老友動輒蝕上億元。細問之下,原來大L幾位老友上年俾人老點買入俗稱「I kill you later」嘅 accumulator。大L仲話好慶幸自己當初無跟住班老友去買,執番身彩咁話。

記得當日大L話滙控(005)由1月低位55元回升至63元,理應見底,好想買入作長線收息之用。馬沙就建議佢考慮清楚先好買,第一,滙控正在海嘯水中央,業績面臨重大倒退,長期派息政策隨時因此而改。第二,街外有傳聞滙控正準備供股集資,正所謂空穴來風,事出必有其因,一日未經證實,其股價必繼續波動。第三,歐美金融問題短期內無可能解決得到,大型金融機構如AIG及銀行等隨時再有倒閉危機。假若問題一旦出現,作為海嘯重災區兼恒指重磅股,那有不跌之理。

我話正在耐心等後海嘯潮退後執骨,大L即時問馬沙滙控最差睇幾多,當我答佢40元時,大L流露出難以置信嘅眼神。我再同佢講,上次低位$55元必定會穿,如果唔穿,今年核數師費收你七折。

(2009年2月26日刊於《am730》)

7 則留言:

匿名 說...

哈哈,恭喜你既核數師費唔使7折

市場維京人 說...

Yes, 如果 HSBC 跌落去 $40, 恆指仲唔係可以見四位數!?Yeah!

Cheers!

Ebenezer 說...

乜5號仔唔「只有買貴,唔會買錯」既咩?

一於血肉長城守匯控喇,哈哈!

N/A 說...

下星期係關鍵,如果業績太差隨時一日到馬沙兄所講既低位 !

(P.S. 不過,我又唔係睇得咁淡 !)

馬沙 說...

今天尾市有人開始炒業績,依家ADR升到$58.439,究竟今次係有春江鴨還是借業績炒高派貨,真係估佢唔到!

唯一可做係等出業績,再作打算!

Clay 說...

匯控係美國同英國既業務都係有排捱,今次唔跌死住,下次都會跌死。

Cory 說...

服哂!