星期四, 3月 20, 2008

新生代

時下新生一代居住及生活環境無疑是比較我輩優厚。馬沙孩童年代,除了生活基本必需外,好少有其他物質享受,有時放學後更需要幫助母親,在家中做一些如穿塑膠花、珠仔或剪線頭等等的工作幫補家計。不過正因為咁,我們這一輩人大多自小就養成照顧自己日常生活的能力。

可能因為現今女性,普遍比上幾代女性擁有更高水平的學歷,本身在社會上有一定地位,有時甚至超越男性。所以大部分女性,在婚後及生小孩後仍選擇在社會工作,保持社會地位及免於跟社會脫節。環顧現今的新生代,正因父母都要出外工作,且早出晚歸,好多時小孩的生活,就交給傭人照顧。可能自小由傭人照顧,好多小孩家境雖不是非常富裕,但養成少爺仔或千金大小姐的脾氣。

馬沙就見過好多20多歲的年輕人,出來社會工作對上司不分尊卑,直情當正在自己屋企一樣。有年輕人因自小只有佢駡人,無人敢駡佢,做錯嘢被上司或老闆輕輕責備後,即場痛哭,回敬一句︰「你做乜咁大聲鬧我,由細到大無人敢咁樣鬧我!」。

7年前馬沙就遇過一件趣事。話說馬沙帶隊到某上市公司開Job,由於文件眾多,有人竟帶同家中傭人到客戶公司,理由是文件箱太重,所以叫傭人幫手拎。當時情景,就像時下傭人送小朋友返幼稚園一樣。

(3月20日刊於《am730》)

13 則留言:

Webman 說...

你說的故事令我聯想起,會不會有一天,我們要食家常小菜如"梅菜肉餅"及"老火湯"等要去印尼或菲律賓至有得食!因為而家既新一代係唔會學煮。^_^b

匿名 說...

>「你做乜咁大聲鬧我,由細到大無人敢咁樣鬧我!」。

原來真係有阿寶...

匿名 說...

乜嘢係阿寶??

seikomatic 說...

俺細個就因為太眼訓,剪線頭剪穿過好多件衫....

「你做乜咁大聲鬧我,由細到大無人敢咁樣鬧我!我叫我老豆買L 起間firm 開跟住炒 L 左你個PK!」。

匿名 說...

小弟的Blog: http://ilikehorseracing.blogspot.com/
請多多指教!

若缺齋老人 說...

webman兄:

唔會!老頭當年讀書時有一科Food and Beverage,入到廚房發現一個奇景:雖然一半以上女同學連打蛋都唔識(似掟手榴彈多D!),但幾乎所有男同學都會懂揸鑊鏟!

馬沙 說...

webman兄,

好同意若老所講,我大部份男性老友(包括我自己),都懂得揸鑊鏟!


匿名,

我都唔明「原來真係有阿寶...」點解!


精工大師,

"「我叫我老豆買L 起間firm 開跟住炒 L 左你個PK!」。"

係咁就好囉!

匿名 說...

阿寶(阿姆羅)名言:「你打我!我爸爸都沒有打過我!」

馬沙 說...

啊..原來阿寶指(阿姆羅)...

xiao zhu 說...

我大部份男性老友,都懂得揸鑊鏟! X 2

反而啲女嘅,相對冇咁多識煮嘢,我都好水皮,因為身邊大把人識煮,唔駛我。哈。

N/A 說...

現在的小朋友連對人基本尊重都無,親眼見過好多次 D 小朋友對住個工人大大力打落去 !

方潤 說...

「連我爸爸都沒打過我﹗」
http://komica.dyndns.org/wiki/?%E6%88%90%E5%8F%A5%2F%E9%80%A3%E6%88%91%E7%88%B8%E7%88%B8%E9%83%BD%E6%B2%92%E6%89%93%E9%81%8E%E6%88%91

匿名 說...

本人今年33.
其實此番言論, 相信係10幾年前你初出茅廬時, 有好多你既前輩都會有呢種心聲. 要知道一代不如一代呢種想法, 並無專利.
其實如果睇唔過眼, 又何必比機會呢種人係你面前出現?
又可能,其實係時代已經唔同左,都不過又係一次價值觀的對抗而已.