星期五, 1月 03, 2014

小錯無限放大,德政無人提!

今朝返工時聽到政府有意提出呢個對全港打工仔都有莫大好處嘅德政,到依家就快放工,竟然無乜傳媒報導!

一向自命幫打工仔嘅「你桌球」、工聯會去L咗邊呀........ oh... 差啲唔記得咗「你桌球」自己遣散員工都係在對沖機制下,在僱員的強積金戶口拎錢賠比人.....

商界就唔同啦,即刻要求約見梁振英要求撤回。點解商界一直咁怕梁鷹做特首,咪就係因為梁鷹唔怕得罪商界去惠及打工仔囉!

講真,「強搶金」呢個對打工仔咁唔公平嘅「對沖機制」,我都鬧咗近10,竟然無一個人為打工仔去爭取,拖咗13年先由政府提出,啲所謂為勞工爭取權益嘅政掍,去食屎啦!

**************************************************************************************
**************************************************************************************


政府擬降低強積金對沖比例
【now新聞台】行政長官梁振英本月十五日會發表任內第二份施政報告。據了解,政府有意提出降低強積金的對沖比例,僱 員被解僱後,所獲的遣散費及長期服務金,不能以僱主的強積金供款權益抵銷。消息引起商界極大反彈,擔心會提高經營成本及增加僱員轉工誘因,已約見梁振英要 求撤回。

強積金實施超過十年,但有僱員的強積金戶口儲到並的不多,其中一個原因可能是強積金有對沖機制。
例如一名月薪12000元的僱員,僱主每月要幫他供入息百分之五作為強積金;如果工作十年薪金沒變,累積供款大約有72000元。如果被遣散,僱主要向他支付80000元的遣散費。但在對沖機制下,僱主可以在僱員的強積金戶口取回他十年來供的72000元。
梁振英在競選時曾經向勞工界承諾檢討對沖機制。據了解,這個承諾有可能在即將發表的施政報告中兌現。消息說,梁振英正考慮逐步減少可對沖的比例,直至最終完全不能對沖,亦可能分兩個階段取消對沖遣散費及長期服務金。
僱員得益,但商界就質疑,做法破壞當年成立強積金的共識。
強積金成立以來,共有187億被對沖。勞工界認為,對沖機制令僱員無意慾管理好強積金組合,取消可以挽回信心。
立法會議員鄧家彪認為,隨人口老化,強積金是退休保障重要支柱,大家管理好可以減少未來福利負擔。

http://hk.news.yahoo.com/%E6%94%BF%E5%BA%9C%E6%93%AC%E9%99%8D%E4%BD%8E%E5%BC%B7%E7%A9%8D%E9%87%91%E5%B0%8D%E6%B2%96%E6%AF%94%E4%BE%8B-001550339.html#

4 則留言:

Ebenezer 說...

大家要搞清楚,家吓D政黨其實係真心想爭取D乜。

C.M. 說...

施政如果合情合理合法,冇話咩得罪唔得罪。合理既話,就算唔同意,反而令人折服。道理唔充足,就要怪自己準備唔好。就好似未攞齊執齊盤數就叫會計師簽,自己攞黎唔怪得人。

對沖機制當然有好有壞,無論從員工公平角度或管理者角度亦然。改乜都好,政府需要羅列清楚理據先去提出改變,令勞資雙方將來唔會有誤解同埋引發爭議。否則,政府只會進一步、再一次引起混亂。

seikomatic 說...

萬惡人為首,最大問題系比人強左要積金果頭又比人上下其手略晒d管理費,七除八扣仲要洩。呢個先系核心問題既問題核心。

攪泥攪去咩半自由痕,根本無視廣大特區市民既長遠深層次多角度利益...

瘸屍著番件靚衫,轉移視線姐,都系一樣臭。

德政耶?

支持所有議員食shit,起碼callE免費提供,每年慳番幾億公糖。

Aries 說...

I was one of the victim. But then, it was the thing to get the corporations/employers to agree to join the MPF in 2000. It must be a deal between Gov and the corporations/employers...
Now MPF is a little steady then gov can slowly do something... maybe also part of the big plan...
BTW, some MPF funds are doing quite good. Some are really bad. I was so upset with HSBx MPF and do researches... at the end I join one of the best MPF company myself help them sell it !!