星期五, 7月 17, 2015

不夠幸福

Jasmine 永遠喜歡將每一個男人嘅優點放大再 consolidate,再攞嚟同 Victor 比較,仿佛希望Victor 能夠戰勝所有佢所識得嘅男人,咁樣先配得上叫「幸福」!


上星期同 Jasmine 食飯, Jasmine 同我講佢發覺嫁咗比 Victor 之後,一啲都唔幸福,我當然即刻問下佢原因!

原來 Jasmine 感到不幸福嘅原因,係因為 Jasmine 愛比較。當好友老公搵錢比 Victor 多,Jasmine 就嫌 Victor 搵得少。當同事揸嘅車靚過自己嗰架,Jasmine 就嫌 Victor 無能力換架比好友靚嘅車。見到年輕女同事嘅男友經常送花又送小禮物,Jasmine 就嫌Victor 唔夠細心。同Victor 結婚時明明就話住二手樓無問題,依家見身邊個個朋友結婚都住新樓,就日日怪 Victor 無能力換新樓。

Jasmine 永遠喜歡將每一個男人嘅優點放大再 consolidate,再攞嚟同 Victor 比較,仿佛希望Victor 能夠戰勝所有佢所識得嘅男人,咁樣先配得上叫「幸福」!

至於 Victor 係一個點樣嘅男人?

依馬沙嘅觀察,Victor 絕對係一等一好男人!Victor 雖不算俊朗不凡,但以 Victor 40之齡,點睇都仲係型棍一條。雖不是富二代,但話哂都係靠自己能力,年薪過二百萬中小企老闆。雖未有法拉利、大牛呢類超跑,但都有一架 Benz E Class 及一架豪華7人 van。雖不懂花言巧語,但每逢生日、情人節、各紀念日都會同 Jasmine 一起慶祝。

馬沙以一個局外人身份去睇,Jasmine 生活比上可能不足,但比下肯定卓卓有餘。而事實上 Victor 喺生活上已經對Jasmine 百般遷就,家中所有大小事務,幾乎都由 Victor 負責處理。
講到呢到,馬沙唔知各位看官認為,依表面證供睇,Jasmine 能否稱得上算幸福?
當我聽完 Jasmine 力數 Victor 之後,我就咁樣同 Jasmine 講:「妳與其滿口埋怨,咁鬼辛苦,點解唔同 Victor 離婚?」

Jasmine:「我又無咁諗過喎!都係講下遮!」

馬沙:「#%~¥#….」



今日馬沙想同各位拍緊拖嘅女仔及人妻講,人其實係由好多唔同嘅優點及缺點集合而成嘅怪物,男人係咁,女人都一樣。如果要比較,就整體去比較好了,妳 絕對不能喺幾十個男人身上抽取其優點,然後拎呢幾十個不同嘅優點去同自己男人去比較,如此這般,妳呢世都好難感到有丁點兒幸福。當然,如果可以的話,不去 作呢類無謂比較就更好,免得日後失去了才懂得珍惜!

(2015年7月17日刊於 全民媒體)  

各位讀者朋友,因為之前個FB 戶口被鎖,舊專頁已隨舊FB 戶口一同報癈,變咗太空垃圾! 以下呢個以「飛機」做封面的才是最新『馬沙 – 流氓會計師』專頁!

馬沙facebook :  https://www.facebook.com/charblogger02


1 則留言:

Lisa 說...

身在福中不知福 !
女人點解要怨男人賺幾多, 為何唔去幫手賺返來, 因為個家是兩個人的 !