星期五, 7月 24, 2015

人渣

正常一個有血性嘅人,即使從未受過任何教育,只要智力唔係低於猿猴,見到有人墮樓,一定會第一時間call 白車將墮樓嘅人送院救治。只有人渣先會講得出女學生當時只係似瞓咗覺、可以自行坐輪椅入院呢啲鬼話。


乜嘢叫人渣? 人中之渣滓也!

相比起垃圾,渣滓絕對比垃圾更不堪入目。人中垃圾,至少有其回收價值,最多只能判定為廢柴一條!人渣通常冷血,無視生命之寶貴!

在基真小學女學生墮樓事件中,就充分突顯咗一班教育界嘅人渣高管。根據呢班人渣係死因庭上比嘅口供,在在證明咗基真小學呢班人渣校長、副校長、訓導 主任及一干有關人等,死不悔改,大話連篇,絕對係人渣中嘅人渣。為咗一校之譽,呢班人渣竟然可以置墮樓女生生死於不顧。雖然以表證嚟睇,即使班人渣當日有 即時叫喚白車,墮樓女生都未必一定救得到,但班教育界人渣當日所思所想,其冷血程度,就令人心寒!

事件過後,班人渣不但沒有對自己做過嘅事感到羞恥,向女學生父母作出道歉,仲竟然夠膽死振振有詞咁講已經跟足程序去做,真係人無恥則無敵。即使到今時今日,呢班教育界人渣,仲係到將責任歸咎於教育局欠缺程序指引,真係唔鬧爆你呢班人渣都對唔住自護家族!

作為教師,仲要係基督徒,啲愛心究竟去咗邊到?如果你班人渣自己嘅仔女墮樓,你班人渣仲會唔會嘥時間去硏究程序指引?

正常一個有血性嘅人,即使從未受過任何教育,只要智力唔係低於猿猴,見到有人墮樓,一定會第一時間call 白車將墮樓嘅人送院救治。只有人渣先會講得出女學生當時只係似瞓咗覺、可以自行坐輪椅入院呢啲鬼話。而法醫事後亦證明,女學生當時頭骨粉碎、身體多處嚴重 骨折,雙腳亦扭曲。

基真小學嗰位學務總監更加離普,明知班人渣喺呢件事上,處理嚴重失當,竟然不向呢班人渣斬立決。反之,在死因庭結案後,仲要向公眾表示要睇下判詞先決定炒唔炒班人渣,同幫凶有乜分別,試問學校如何面對女學生父母,還小妹妹一個公道?

另一令馬沙感到十分奇怪嘅係,事件發生之後,基真小學在校班家長做過乜?其家教會又做過乜?學校由一班人渣主事,家長仲可以放心將自己子女交托比呢班人渣,當呢件不幸嘅事從未發生過?比著係我,學校唔炒哂呢班人渣,我第一時間幫自己子女轉校!

正如我在文首所講,教育局局長「唔得掂」,無樣嘢做得好,但極其量只能叫佢「垃圾」局長。但教育界到處充斥好似基真小學呢班人渣咁嘅人,先至係香港教育嘅大問題!

馬沙現正公開要求,有把口、有支筆嘅人,應盡一分力,同心合力將基真小學校長黃静雯、副校長石玲及高婉華、訓導主任顧美玲與及一干涉事教職員,趕出教育界!

我重申一次,唔止要求基真小學即時解僱,直情要將呢班教育界人渣趕出教育界!

(2015年7月24日刊於 全民媒體


馬沙 facebook :  https://www.facebook.com/charblogger02


1 則留言:

匿名 說...



What is wrong? they are absolutely correct in upholding the school image.

Anyhow, they just followed the example our Ex-Commissioner of Police like black shadow, fingers trapped in the video-cam....