星期五, 11月 18, 2016

試問誰人在禁聲

參加選委,連梁振英係第四任特首都攪錯,留言提下你地,唔該都無句就刪除我留言,偷偷將「經歷三任特首」改咗做「經歷三位特首」扮無嘢不突止,仲竟然夠膽死禁止我留言。
所謂民主進步會計師,你地究竟有幾「民主」及有乜「進步」可言?

參加選委,連梁振英係第四任特首都攪錯,留言提下你地,唔該都無句就刪除我留言,偷偷將「經歷三任特首」改咗做「經歷三位特首」扮無嘢不突止,仲竟然夠膽死禁止我留言。

你地堂堂會計師,咁做無嘢呀?

若果驚比人知攪錯嘢影響選情,刪除我留言無問題㗎,刪完之後自己求其留返句「手民之誤,已經修正,謝謝指正」,係咪大方得體啲呢?

禁止我比like及留言即係想點呀,即係只能接納比like 及 留言支持你地嘅會計師選民?

其實你地知唔知乜嘢叫「民主」?

禁止/唔想選民留言(發聲)呢種行為,係「民主進步」還是「民主倒退」?

最令人發笑嘅係,你呢個帖入面條片「誰還未覺醒」入面第一句係......「 試問誰還未發聲?」...... ,勢估唔到我向你地發第一次聲,第二日就比你地滅聲,我係咪要好似歌詞入面「  要認命噤聲」咁唔出聲?

作為一位資深會計師,對你地呢一隊由業界代表梁繼昌議員全力支持嘅選委參選團隊,真係感到極度失望!


2 則留言:

LCK1028 說...

我以為會計師一定好細心, 點知咁不知所謂.

就黎又要選選委會了.

匿名 說...

其實簡單一句「多謝提點,已修正」就ok啦...