星期四, 6月 29, 2017

三角關係

愛情呢家嘢,好多時就係咁,好講 「Timing」。要適當時間遇上適當嘅人,即所謂Mr. Right, 談何容易?

對於三角關係,我嘅人生導師 Michael 及 Gabriel 由細到大咁樣教我:-
Gabriel 一向主張我應該趁人家戀情仲未成熟時,從人家手中將所愛嘅人搶返嚟,仲日日不停係我耳邊講埋好多橫刀奪愛嘅方法。

Michael 則成日同我講,「愛」係要講道德!一段關係之間,永遠只可以容納兩個人。既不能讓第三者加入破壞一段關係,更絕不能做第三者去拆散一段關係。你今日奪人所愛,他日必被人奪去你嘅最愛。

講到感情呢方面,我就比較 buy Michael 嘅理論。正所謂「剃人頭者、人亦剃其頭」也,所以做人真係要學識珍惜眼前人。

沒有留言: