星期二, 8月 15, 2017

監禮人

富豪,有時真係好難憑外表去分辨,尤其係嗰啲隱世富豪!

今日同老婆食緊 lunch 時,收到老友 banker J 電話,佢叫我食完 lunch 嗱嗱聲飛的落長沙灣某工廠大廈,有要事搵我幫手,臨收線仲要加句:「記得2:30準時到!」

雖然未趕完D Code deadline,但老友叫到,好難托手掙。食完飯,返上公司拎返件披即刻打的落去長沙灣工廠區。去到 banker J 指定某工廠大廈大堂,見到banker J ,同行仲有 banker J 老頂 banker L。

我心諗,乜料呀!乜依家唔係客仔求銀行開戶年代咩,乜解救 32 度大熱天時,banker 要親身走落工廠區。老友banker J 本身職位已經算高級,仲要出埋佢老頂 banker L。之後老友 Banker J 簡單同我解釋咗點解要急 call 我到場,內容無乜特別,反而佢最後一句說話就令我充滿好奇,因為佢最後一句係咁講:「一陣我地上去見嘅人,身家我地見到嘅已經超過300億!」,難怪佢老頂banker L 都親身上陣。

上到去間公司嘅會議室,同佢地 GM 吹咗半個鐘頭水,佢老闆富豪W終於出場。老實講,呢位隱世富豪,橫睇掂睇都唔似一個有錢人。最攪笑係互相交換卡片作介紹時,banker L 竟然同富豪W講,我係今日成件事嘅主禮嘉賓。

大家互換完卡片吹幾句水之後,就坐低開始做正經事。而我開口第一句同富豪W講嘅說話,就係:「麻煩熄匙、車牌、身份證,唔該!」

當我在文件上簽完最後一個名,banker L 大聲宣布:「好!禮成!」。富豪W細細聲講咗句唔該哂各位,就離開咗會議室。

做完banker L 口中所謂監禮人,當然第一時間離開現場,飛的返公司繼續趕餘下嘅D Code cases。

沒有留言: