星期三, 11月 08, 2017

分手

今晚去茶仔食飯,同個靚靚中女前後腳坐入一張卡位,咁啱一齊落order,之後個侍應以為我地一齊,就將我地叫嘅嘢寫埋落一張單😆
我叫個侍應埋嚟同佢有以下對話:
馬沙:「麻煩你幫我分單!」
侍應:「分單?」
馬沙:「係呀!我哋一人一碟!」
待應:「一人食一碟唔駛分單喎⋯⋯」
馬沙:「我地已經分咗手好耐 .........」
侍應:「明!收到!」

侍應分完兩張單之後,我望下對面嗰位靚靚中女,佢居然係咁笑,仲笑到流眼淚 😭

於是我同佢講:「其實我請妳食無乜所謂,不過條友未問過妳就自把自為,咁就唔係咁好啦⋯⋯」

佢聽我咁講完,又忍唔住係咁笑 😂😂😂

等佢笑完,我就同佢講:「您好!我叫馬沙,未請教?」

靚靚中女笑笑口細細聲答:「Jasmine」

話閘就咁打開咗 ........

食完飯埋單,區區$50緊係我請客啦⋯⋯之後仲一齊過對面太平道嘅酒吧飲嘢!

行出茶仔門口時,我聽到個侍應自言自語:「挑!又話分咗手好耐!」

我心諗,唔講分手邊有得開始呀兄弟.......

沒有留言: