星期一, 11月 13, 2017

放棄

大約兩年前,係工作上認識咗一位人妻 Bernice,Bernice 樣靚不在話下,有學識之餘仲出身自大富之家。有一次,我地一齊出席一個飯局之後,就順道揸車送佢返麥當勞道屋企。車駛至紅錦道,人妻忽然開口問:-

Bernice:「以女人嚟講,我算唔算有吸引力呀?」

馬沙:「都有嘅!」

Bernice:「唔差過你太太吧?」

馬沙:「我太太同妳吸引人嘅地方都唔同.......」

Bernice:「你 ......... 有無一刻諗過追我呀?」

馬沙:「............. 你有老公個喎 ........」

Bernice:「我老公佢依家個心已經唔係我到,我知道佢喺出面有第二個女人 ........... 我想要佢親身感受一下 ........ 自己女人比人搶走嘅滋味!而且我更加想比佢知道,曾經比佢放棄過嘅女人,究竟係幾咁有魅力!」

馬沙:「...............」

Bernice:「可唔可以呀?」

馬沙:「................」

車已經到達 Bernice 屋企門前,我送 Bernice 到地下大堂 ........

馬沙:「就送到呢到啦,唔送妳上去啦!」

Bernice:「屋企無人,上唔上嚟飲杯咖啡?」

馬沙:「唔好啦!比人影到半夜三更,有男人上妳屋企就唔係咁好!Goodnight!」

Bernice:「................」

Bernice:「你未答我問題?我想係你老婆手上搶走你,究竟可唔可以呀?」

馬沙:「唔得!依家嘅妳唔可以!」

**********************************************
**********************************************

今朝一早,收到 Bernice WhatsApp 以下留言:「我已經回復單身」

1 則留言:

Hana 說...

女中豪傑 !!!