星期四, 11月 29, 2018

夢伴


我真論盡,我頭先去吃雲吞麵時,見隔離枱碟豬手咁香,問人好不好吃,想叫多碟小食,點知個男士話請我吃,我不小心搞到人地件衫全部都係豬手汁 ......

情急之下,只想到幫他除下被豬手汁弄污的白色裇衫。當鈕扣被打開,目測近42吋的胸肌即時展現我眼前,那一刻我即時紅都面哂 .........

Hm.... Hm.... 我腦裏面出現咗好多畫面,幻想自己跌入對方嘅懷裡,強大嘅胸肌正好貼在我臉上,2 人上演臉紅心跳的「胸咚」畫面.... 思潮漂遠~~ 突然間聽到佢嘅聲音。。

我心入面, 就好似觸電一樣, 有十萬伏電流經過。 面紅紅像火燙,似煮熟嘅蝦子。我只希望現在天黑,佢睇唔清我紅酒般嘅臉~~~

呢一刻,我更希望月光被遮住了,周圍突然變暗。我可以用手電筒一邊照著腳下,一邊小心地移動腳步 .........

呢幾秒鐘我同42吋胸肌嘅佢, 對望咗幾秒鐘。 身邊嘅景物漸漸淡出, 就好似王家衛電影一樣, 呈現一種遊離狀態, 身邊嘅喧鬧聲, 餐廳裏嘅客人,全部喺我身邊淡出,我眼裏面只有前面呢個男人... 我只想同佢月光下, 拎住手電筒,去探索花園... 深入探索......

一切都進行得非常順利,幾乎可以説是完美的。或許有點過分完美。他的胸肌結實而富有彈性,或許稍微流著溫泉湯水,和初秋月光的皎潔,也更添加了喜歡和複數的對象同時擁有的破裂關係........

佔有? 不! 放棄? 不! 我不想,也不捨得。 但是我忽然間想起, 我倆還未開始, 也很難談得上開始的邊端。我什麼也想不到, 腦內一片空白, 我只想這一刻好好和你在一起, 好好看著你, 每一分每一秒。 是前進,或是後退甚麼, 我已經不想去管, 因腦袋突然 cannot function ...... 我腦內想起王菲的歌:「實在是愛你,雨天沒有你,並不是雨天。 」

如果這刻是永恆便好了~~ 我......你.....

他終於開口問:「喂!你會不會是很久沒做這事?」

「好可憐。」他說完這三個字,再溫柔地撫摸我的頭:「好可憐」...... 就走了 .......

我腦子𥚃反覆著他的話,好可憐....... 被他如此這麼一説,感覺自己真的.....很...可...憐。


註: 此文為接龍式集體創作!
特別嗚謝網友 Ho Siu Chi (內文中「我」) 起題, Michelle Wong 績極接龍!

沒有留言: