星期三, 7月 04, 2007

可喜可賀

剛過去的7.1假期,可算是回歸10年,馬沙過得最開心的7.1。今年7.1,馬沙沒有參加遊行,全部用作家庭樂。今年是3人行的第一年,雖然每次帶同9個多月大的兒子出街,事前都有點兒像準備去打仗一樣,事後亦令我感到身心俱疲,但每次小兒子見到這大世界後,所作出的種種趣怪行徑,無不叫馬沙從心底裡笑出來。難怪有人說,子女是一個快樂家庭不可或缺的重要因素之一。

昨天大清早,馬沙如常細閱《am730》,留意到一大喜訊。該喜訊不是來自別人,正是出自《am730》施老闆的手筆。施老闆在其「C觀點」中首次確認《am730》終於在6月有微利。還記得一年前馬沙開始為《am730》寫此專欄時,有人跟馬沙說此報紙快將無法經營,要小心被拖欠稿費。馬沙反而十分佩服施老闆實話實說的作風。雖然施老闆在其文章中指出,《am730》的管理層對他的做法不滿,實情是馬沙所認識的管理層,全是實話實說又有操守之輩。馬沙當日決定為《am730》寫專欄,全因各管理層的真誠。

昨天恒指又高升378點,大市似乎無意調整。早前馬沙又犯了一大錯誤,事緣馬沙上月中外遊,回港後始發現手上持有的其中一隻細價股已下跌近20%,回港後本以為已跌定,可待反彈時才止蝕。怎知上周續跌,結果止蝕時已蝕去本金25%,可幸的是投放此股的本金只佔投資總額不到5%。下次外遊前,都是先將高風險股票沽出為妙。

(7月4日刊於《am730》)

3 則留言:

匿名 說...

長線來睇,馬沙你HSI係18000提出沽貨離場,要等16000先來入市. 好明顯巳經錯晒啦.

短線睇,你所謂火中取栗,成績又真係唔見得好厲害.

再講投資紀律,輸夠20%,仲唔肯止蝕. "回港後本以為已跌定,可待反彈時才止蝕。怎知上周續跌,結果止蝕時已蝕去本金25%" 連基本短炒紀律同埋快手都未得. 同普通師奶, 又有乜野分別?

最後,仲要唔肯認衰仔. 衰左先POINT OUT只不過買左少少,輸左無所謂等廢話.

馬沙, 你算吧啦. 唔好寫投資啦, 寫返自己點睇ANNOUNCEMENT, 好唔好?

Gideon 說...

嚇死,差啲以為係不敗的魔術師。

不過今年呢個時候升到二萬二千五百幾點,真係莫明其妙。其中有幾多隻股份今年跑贏個市呢?恆指有得升都係因為染紅,而且紅籌國企又借人民幣升值炒作。隔離陸羽仁都叫人唔好高追。我唔清楚個市係咪真係咁好,但如果大戶真係有控制個市既能力,由而家跌一千五百點,即係要散戶响到二萬一時搶入貨而唔會恐慌性拋售,當下既步處,其實都係一門藝術。

匿名 說...

一朝得智就語無論次