星期二, 11月 02, 2010

債仔:「我要做債主!」

從前,有條友仔洗腳唔抹腳,結果欠落唔同嘅人好多錢!

為咗繼續洗腳唔抹腳,呢條友仔不但唔去搵錢還錢比債主,仲想出妙計(QE1),逼啲債主再借多啲錢比佢駛!

1年過去,條友仔欠落嘅錢比1年前以倍數增加! 第一及第二大債主好奇,自己無能力再惜錢比條友仔,究竟邊個借比條友仔呢?


早幾日,條友仔話比一眾債主聽,有一個新債主已經榮升第二大債主! 而呢位新任第二大債主,不是別人,竟然是條友仔自己!

條友仔仲衰到話為咗還債,星期三將會公佈QE2, 自己再借錢比自己! 咁....自己成為自己最大超級債主,指日可待..........

如果你係原來第一及第二大債主,有咩感想?

6 則留言:

Ebenezer 說...

呢個係一個由瘋人話事嘅世界!!

匿名 說...

最大問題唔係喺債仔而係國外嘅債主係都要借錢俾債仔, 係都要債仔嘅貨幣唔好貶值. 根據經濟學基本原理, 債仔經濟唔掂, 幣值就應該下跌, 大跌, 夾硬死撐係唔會有好結果架.

匿名 說...

泡沬永遠都係爆破後先知道係泡沬
既然未爆, 何不繼續暢泳

seikomatic 說...

太複雜啦,佢阿媽個老豆個細妹,原來系佢代母個阿媽個家姐個女。

shing 說...

鐘佢。

匿名 說...

可惜條債仔全世界最好打, 激嬲佢, 用大炮指住你, 要你借多幾千億畀佢使