星期五, 1月 05, 2007

坐過山車

昨天股市尤如坐過山車,恆指由早上最高升 48 點到下午最低下跌465點,收市險險回升至2萬點樓上,下跌 391 點,成交額急升至 765 億,為歷來第2大成交額。

而國企指數更加刺激,由早上最高升75點到下午最低下跌 480 點,收市下跌418 點 (3.8%)。

另一值得投資者注意的是超大成交下跌及全日沽空額高達 38 億,後市甚難測。

不知今天有多少財經演員又來一招「今天的我打倒昨天的我」,由全面向好改為調整未完結,大市可能下試首個支持位 18,500 點等等。

對於現時手持 100% 現金的馬沙,當然樂見大市繼續調整,下試低位,好讓小沙可以重新建立 2007 年新倉。

其實昨天的大跌,可讓各股場新丁有警示作用。大市突然跌得這急勁,各股友有冇嚴守原先定下的止蝕位呢? 當跌穿止蝕位時,有否依依不捨,繼續持有,希望反彈呢?

要知道以現時市況,大調整終會來臨,現時不學懂「嚴守止蝕」大法,日後必蝕入肉。



*********************************************************************************
*********************************************************************************

後話:

由於《am730》版面調動關係,今天《am730》的稿件無法刊登,下周一《am730》再見,敬希賜諒。

14 則留言:

匿名 說...

馬老師,

唔怪得今朝早再三找都找不到大師的文章啦,我還以為自己記錯,今天不是星期五呢 >.<

話時話,昨天我真的有依依不捨的感覺,最後都冇止蝕,現在手上全是蟹貨.

匿名 說...

重以為馬沙兄唔寫,返工乘車少了一篇精神食糧.

匿名 說...

哈哈我同上兩層個位一樣,以為今日唔係星期五。

班大戶邊有咁快玩完,上個幾個月已經係咁,“調整”一日,升返五日。分分鐘?未升到?人真係完住相信個市穩定之前,班友都唔會抽走筆資金住。

匿名 說...

I will keep reading your articles no matter on am730 or your blog.

渣估 說...

股海風高浪急!
股民勢危!
強烈要求馬沙轉寫一至五am 730 普渡眾生!

匿名 說...

香港第一財經演員陳永陸:

財 智 語 陸 : 調 整 可 能 會 較 深

從 種 種 象 分 析 , 雖 然 投 資 者 不 太 相 信 ,
亦 不 願 相 信 , 但 似 乎 生 指 數 的 調 整 有 機 會 尚 未 完 成 , 仍 有
一 定 的 下 跌 空 間 存 在 , 20000 點 關 口 , 似 乎 不 是 指 的 真 正 支
持 位 所 在 。 那 麼 真 正 的 支 持 位 在 哪 ? 10 日 平 均 線 ( 約
19719 ) 是 首 個 要 注 意 的 關 口 , 再 而 就 是 20 日 平 均 線 ( 約
19326 ) , 一 旦 此 關 亦 失 , 那 麼 50 日 平 均 線 ( 約 19005 ) 則 不
容 有 失 。

渣估 說...

財經透視追渣沽,

只有斷估冇痛苦:

年底前?指見二萬二千點, 2010 年會升近三萬點。

5 Jan 2007

匿名 說...

渣老闆,信你!

馬沙 說...

730讀者, 馬迷, 匿名者:
多謝支持!

老渣,
轉寫一至五am 730 普渡眾生! <----- 眾生未死小沙先死也!

老渣對後市睇法果然獨持!

匿名 說...

國企指數續跌250多點,這兩天應多了很多蟹民.

匿名 說...

史上稱之為"五銀三保蟹".

匿名 說...

馬沙,
你又上壹仔! 好?!

匿名 說...

記者多次邀約馬沙接受訪問,他只肯以電郵回答問題,承認自己是財金界專業人士,卻死也不願公開廬山真面目。他說:「馬沙之名,就讓它像謎一樣好了。」

他說:「馬沙之名,就讓它像謎一樣好了。」 <---- 馬沙兄這句好型仔.

匿名 說...

馬沙幾時開始肯寫足5天am730?