星期二, 3月 20, 2012

公信力

以下係一份自稱最有公信力嘅報紙嘅即時新聞:
*********************************************************************************** 
田北俊:相信唐英年言論

明報明報 – 22分前

自由黨榮譽主席田北俊表示,他與特首候選人唐英年相熟,所以相信他對另一候選人梁振英的言論。

唐英年較早時指出,梁振英在2003年七一遊行後的行政會議,為強推23條立法,稱本港始終有一次要出動防暴隊及催淚彈。

田北俊今早在電台節目中表示,行會與立法會不同,行會是可暢所欲言及提出問題,所以會談論很多東西。

他認為行會需保密,不認同公眾利益凌駕行政會議的保密制度。

他表示,他當年擔任行會成員,現已不記得發言,所以不評論當時情況。

他指出,前教統局局長李國章稱,能清楚記得梁振英當時沒說過防暴隊及催淚彈,是很厲害的。

(即時新聞)

***********************************************************************************

呢段新聞嘅標題係「田北俊:相信唐英年言論」, 即係話田少暗示隻鷹有講過「出動防暴隊和催淚彈對付反對23條的示威者」!

今朝咁啱揸車送阿囝返學時係車聽哂訪問田少個電台節目,馬沙聽到田少嘅意思係話佢地班勁人日日開咁Q多會,講過咁X多嘢,佢地無乜可能記得10年前開會時邊個人講過啲乜! 佢話自己最多只可以肯定自己有無講過邊一類說話, 人地有無講過,佢唔會記得! 

至於點解田少會話信謊唐狗,田少解釋佢同謊唐狗好熟,亦好了解謊唐狗為人! 相反,佢同隻鷹呢10幾年嚟只係喺行會見過面,行會以外從未見面,一點交情都無,對隻鷹為人豪不理解! 在這種情況,當然信老友謊唐狗的說話!

你胃零條三八問田少係咪即係只憑友情丶感覺,並無實則支持。田少佢自己都話係咁意思,都算係對朋友嘅實則支持! 意若自己老母係街市同人鬧交, 你一言、我一語,都唔知邊個啱、邊個錯,緊係信自己老母,唔通信個自己唔識嘅人乎!

馬沙個人覺得,目下只剩返以下呢份「太公報」 最有公信力:

3 則留言:

Ebenezer 說...

現在,根本全港所有報紙都歸晒邊,個個各為其主,連信報都有御用打手紀曉風,日日出十幾篇打手文章,香港嘅媒體,邊度仲有專業政論分析吖!

為人站台都唔緊要,唔該講D野都有文路D啦,現在卻見媒體日日嘅評論都係監粗咁嚟,真係幾難頂架!

匿名 說...

明報是挺梁的打手.

seikomatic 說...

俺正式宣布,支持唐英年先生勝任下屆特區之首 (9)-吹咩!


http://blog.yahoo.com/_PAT3URF7JZG7SGDFOXIGXP23IA/articles/588039/index