星期三, 10月 16, 2013

香港電視

政府呢個電視發牌嘅決定真係痴線,唔理你乜理由,發多一個牌又好,兩個又好,民意最想要嘅係香港電視。呢個完全違背正常人嘅決定,根本就無正常人接受到呢個結果。政府比人狂鬧嘅理由好簡單,市民好想睇香港電視! 
消息一出,香港市民心情係自89年以嚟,從未見過市民咁團結一致,槍口向住同一方向........

電視發牌呢單嘢,證明咗睇電視對香港人嚟講,比民主普選更重要。 佔中吹雞吹咁耐都冇幾多人簽名支持,撑電視發牌居然在不足15小時內有超過二十八萬人支持!
免費電視牌照呢件事,証明咗機會唔係留畀有準備嘅人!

3 則留言:

Ebenezer 說...

從則面看,亦証明市民對CCTVB及ATV的反感程度,已到達了一個忍無可忍的地步。

挺「維基」專頁有提到May姐,我也估不到香港市民原來這麼記得這個喜劇節目。哈哈哈哈哈哈...

seikomatic 說...

sawlee 俺不能九同 : 民意最想要嘅係香港電視...

拔非常有同感:證明咗睇電視對香港人嚟講,比民主普選更重要..


今次五批魔童俺其實有d 心涼,寧估除左條褲就一定Call E上床,自已獻醜不尤人。

脅民意就一定Call E啜到特手?呢個正正就系死因,攪寸晒個Party。五比你就系五比你。吹咩,上得上門淫節目叫寧食話沙Be打孖上都要梗哽,鬼叫人地主場,庄閒有不分。




匿名 說...

政府其實也有他的考慮,市民可能沒有考慮到...