星期二, 3月 04, 2014

好文共賞 (三)

糟老頭真係勁,一氣呵成寫哂回歸至今成台戲,同我睇法完全一樣!

如果能加入埋董營梁粉蟲呢位MPS劊子手如何未上戰場,就比MPS 利益集團暗殺,就very good !

**********************************************
**********************************************

作者: 糟老頭

法律要求電台要拎牌, 所以傷台雖名為商業, 但行事要付合社會公眾既合理期望, 係可以理解.

正正就係咁, 你小姐作為 烽煙節目主持, 應炒, 一早炒. 唯有如此, 方能璋顯香港言論自由.

何解 ?

你小姐有明顯政治立場, 有 agenda ( 反鷹), 乃是不爭之事實. 相信佢自己都要認. 既然如此, 她應去從政, 參黨, 組黨, 競選議員, 或是打正旗號做時事評論員 , 一樣可以海闊天空發光發熱, 我都會耐不耐聽下, I promise .

郁文, 長毛就係好例子. 你套理論只要有人 buy, 當選議席自然就可以在廟堂之上大發高論, 甚至掟蕉掟你姥姆西, 誰曰不宜 ? 邊個話香港冇言論自由 ? 真係劈大眼講大話.

但以你小姐有明顯政治立場之身, 點解可以以咩「不偏不依不群不黨」去做 烽煙節目主持, 其實係霸住個大氣電波去握殺異見聲音, 實則去實行你既 hidden agenda ? 你應該去做受訪嘉賓先o岩 !

佢其實係繼承緊某條大石班既舊路. ie,

老懵董時期, 要打擊地主黨同 MPS 利益集團, 彼方自然聯手反擊. 策略之一, 就係搵條大石班係電台發功, 拆老懵董台. 佢非常之成功, 令老懵董腳疼下台, 換上一個高地價同 MPS 利益集團代言人煲呔僧. 終其任內, 香港公共房屋供應大減, 樓價大昇. 依家幾十萬人住當ij 房就係佢既 legacy, 可笑既就係, 受害者冇人識得追究佢. 而隻大石班呢 ? 佢以民意領袖身份, 高票當選議員, 而哩度先係佢露出真面目既地方. 佢係個度做過尐乜? 正正就係乜都冇 ! 粒聲都冇 ! Because mission already accomplished !
到第三個凸手選舉 , 爆出九龍塘大宅 僭建風波. 你小姐搵當事人上台解畫, 言辭間大有護航味道, 因為主角正正就係高地價同 MPS 利益集團栽培已久既代言人.

無怪近日九龍塘大宅男, 同另一個前朝怨婦即刻走出黎撐阿你小姐, 因為你小姐既任務, 就係要重演一次老董腳痛 , 可惜出師未捷身先死.

佢將佢既被炒, 政治化裝成打壓言論自由, 而無視佢自已利用公眾既大氣電波中進行黨同伐異, 限制不同意見人仕發聲, 去鋪排另一個高地價同 MPS 利益集團既代言人上台既行徑. 可笑復可哀者也.
郁文講得冇錯, 當日郁文被炒時, 你小姐你有冇為「言論自由被打壓」出過聲 ?

2 則留言:

匿名 說...

可否謮馬沙兄講解一下"董營梁粉蟲呢位MPS劊子手如何未上戰場,就比MPS 利益集團暗殺" 呢一部份? 當時年幼無知, 唔知發生咩事

先謝過!

小初哥

Quality Alchemist 說...

說得對,李慧玲身為傳媒人卻公器私用!