星期三, 12月 06, 2006

CHRISTMAS PIG

早兩日,很多股民都提早收到聖誕禮物。誠因港交所 (388) 董事 David Webb 已於12月3日公布其每年一度的 Christmas Pick。今年推介順龍控股 (361),其股價於12月4日最高勁升四成,收市仍有三成六升幅。

這兩天多份財經報刊大讚 David Webb 有點石成金之能力,並詳例其過去7年 Christmas Pick 之偉績。馬沙眼見小投資者能跟隨股壇金手指賺到聖誕禮物,真是可喜可賀也!

對於 David Webb 選股能力,小沙十分敬佩,觀其對選股之認真,公司行業及前景之分析,詳列持股相關風險等,比小沙每天開市前在電視看到的財經大明星言之有物。不過,小沙對其每年一股做法並不支持。

小沙相信大部分小股民是沒有深究其推介之股票的基本因素就跳入股海高追。以順龍為例,該股於消息公布後的早上裂口高開報1元後,短時間內再擴大升幅至1.24元新高。試問有多少跟隨者能像 David Webb 於0.9元以下入貨呢?

再者,他本人在每年推介股份前多月,必在低位入滿貨,又以順龍為例,他去年11月初開始以0.673元持有該股5%股權,再於今年9月尾以0.78元增持至逾6%股權。試問推介一出,最肥仔的是誰呢? 計我話,叫 Christmas Pig 或較好。

話時話,小沙都想試做金手指,但要等小沙入滿貨先!

(12月6日刊於《am730》)

37 則留言:

匿名 說...

很同意,每年消息一出,David Webb 幾乎穩袋30%,確肚滿腸肥,名乎其實的 X'mas "Pig"!!

匿名 說...

古語有說:「人必先自肥而後人肥之」!
有好?,梗係自己食先啦!

Yajun 說...

那些大行?不都是一?呀。信者得救。

gaubinfor 說...

每年十一月中上港交所查 David Webb 有披露權益的股票名單, 先選

- 他今年內有增持而非減持的肌票
- 未曾上過 webb pick 榜的股票
- 最新申報持股 > 5% 的股票
- 公司過去有較穩定的盈利記錄, 又無不務務正業, 或恣意大幅攤薄別人股權者

每年的 webb pick 都是同時符合上述四項條件者.

馬沙 說...

To gaubinfor,

我都知,但今年2選1選錯了的是你嗎?

匿名 說...

老外有句:"Eat your own dog food". 中國人有句:"言行一致"..比好多老閃財經演員講一套,做一套好...?且Webb並非抄高個價等你接就閃...很多?到而家...真金白銀...個人來講...唔覺有integrity issue

匿名 說...

雖然有些少問題,但是總算有交代,有錢賺,比那些演員好得多,

馬沙 說...

Webb當然比老閃財經演員好,財經演員根本吹水多.

Cory 說...

有心水, 通知聲

馬沙 說...

To cory,

吹水而已,不想害人.

還是等大市回落後先買回已沽出的#5及#945為第一目標!

馬沙 說...

?發奇想:
如小沙也是金手指,又每年一股.事前像Webb,將全部資金先買,公報後有20%即出貨.那小沙豈不是每年只需做一次交易就可達到自己每年的投資目標!

匿名 說...

Well..I eat my own dog food...5, 945, 941 必然之選....能冒險一些看看 408 葉氏化工

927 富士高 (below)...
財年 盈利(M) 變動 (%) 市盈率
03/2005 66.27 +203.5 10.86
03/2006 85.76 +29.4 8.47
我看好無線耳機市場...good growth potential..

小弟住在國內經年..銀行股...招商同交行以用家角度, 4大有排追, 不過現估值過高..

另相信國內政府不會讓 941 一枝獨大..728 中電信 有機會被派餅仔(其服務很好)估值仍吸引..

註: 以上除招行外,我都持有,意見未能獨立, 敬希見諒.

各位有識之仕對 27 銀河有何見解, 可分享嗎?

IDI

洛克 說...

政壇長毛, 就係垃圾會大叫大唱.

股市長毛, 就係股市先買後唱,

真係好野 !! 勁 !!

馬沙 說...

政壇長毛 <--- 除開會前大叫大唱,提早收工,冇野做過!

股市長毛 <---- 不計先買後唱,確有很多知識可從他文章中學習!

匿名 說...

馬沙兄,

今天的文章跟各財演的擦鞋式報導,確與別不同且很有個人見解!小弟不得不上來留下小弟在blog上的第一次. am730果然有眼光,努力!

am730讀者上

洛克 說...

其實好似 webb 咁做法同00年揩揩推8號仔冇咩分別, 美其名好似係益街坊, 實際上到左要出貨既時候, d街坊係高位中哂招, 到時都唔知怪邊個好, 就算webb及揩揩最初本意都只不過打算與眾同樂, 但佢地既好意都會比其他大戶利用, (如00年既大東), 咁樣既聖誕禮物真係唔俾好過,唔好害人.

馬沙 說...

不錯,早幾年,市場穩定,大家都有好處.

但今日市場波動,小沙只擔心那些高位跟入的羊群,在大市大幅下滑時能否走得切.到時可能連花紅、雙糧都要嘔出來為webb作嫁衣!

股怪 說...

seem he use his brand name to make the stock to reflect the co's value in short time
==> as nobody can buy a low price , so only those who hold the stock before benefit

==> so , this kind of X'mas Pick is meanless !!!

Cory 說...

我同會計仔都睇淡匯豐, 我都想聽你意見.

馬沙 說...

To Cory,

我沽匯豐全因我認為大市會有大調整出現.原則上,比較中資銀行股,匯豐$160亦不貴.會計仔的考慮非常正確,加上會計仔的估計十分保守,常理不應低於$135.但調整亦可能是長線投資匯豐這兩年難得一見的買入機會.

總而言之,大市大調整未出現,我不會再買長線投資.我先看$135,若大市大調整跟手出現,$120也可見,要知道股巿向前看,匯豐下調的理由必是07年盈利減少.但調整後上升的理由相信都是07年業績(即最壞時間已過).大戶喜愛怎樣看07年業績都得!

大調整未出現,現在暫不能定第一注買入價.調整愈遲出現,調整會愈深.我估很多人跟我一樣,正等這一天來臨.

對我來說,匯豐仍是唯一可信的長線投資銀行股.

匿名 說...

馬仔,
你不怕得罪David Webb嗎?

馬沙 說...

To 匿名者,

我只寫出我的想法,以webb為人,應會接受批抨的,因他都時常批抨人或公司.再者,他不似這麼小器.

PS 唔知佢識唔識看中文.

匿名 說...

請問你是用aastock,quotepower,e_finet,quamnet...?
用銀行/經紀行上網trade?
一眼看多少個mon?

匿名 說...

小心北美見紅引起的goodwill impairment, 成千億的, 我唔信佢會好似#13 咁賴皮唔impair, promised sbd cannot write in details until Jan.

gaubinfor 說...

馬沙:

對呀, 我用以上的方法挑了 1225 和 361 出來, 但因盡量騰出資金抽新股
兩選一買了 1225, 誤中副車耶.

http://www.inv168.com/phpBB2/viewtopic.php?t=33200

匿名 說...

Pig is not a good word in English to describe any person, particularly who is the Christmas pig?

馬沙 說...

To 匿名者,

我用aastock!
網上銀行/經紀行都有!
看咁多mon有乜用,極少短炒,忙時可能即市都不看!


To 會計仔,

goodwill impairment 對我來說,根本一早應該做. 反正沒有實質義意.
不知你有否同感,自從Eron事件後,所有新會計準則都給予公司更大做數自由度.

To gaubinfor,
我果然冇記錯,真不幸.

匿名 說...

我覺得匯豐係唔會做假數的, 應該係Mexico , Canada 同 HUSI d profit 加起來可support HSBCF 一間公司既goodwill.

無論如何, goodwill impairment 會將大部份冇心理準備的投資者殺過措手不及。會好好玩!

馬沙 說...

To 會計仔,

我都相信匯豐係唔會做假數!

我意思係新會計準則給予「想做假數」公司更大做數自由度.真不明那些白痴Standard Setters心中想什麼.

現在很多大公司之年報,如沒有你或港燦等有豐富會計知識之人加以特別調整,根本不可能了解公司的真實財務情況.

就好似匯豐的goodwill impairment 將會給大部份冇心理準備的匯豐投資者殺過措手不及!

匿名 說...

有豐富會計知識是指4大的audit experience,cfa,broker's analyst,ibanker,上市公司的cfo ?

大公司及2,3,4線的年報的內容的深度及難度有何不同?

匿名 說...

一般cpa對大公司年報有何深度認識?

馬沙 說...

To 匿名者

豐富會計知識=對各會計準則有充份了解!

2,3,4線的公司因業務比較簡單,比較容易分析!

大公司如和黃,小沙相信冇人能單從其年報能充份了解其真實財務狀況!

一般cpa對大公司年報沒有深度認識,除非他們本身有投資股票及喜愛?究及分析年報!

匿名 說...

是不是愈是大公司及業務國際性,愈容易有creative accounting?
馬沙是不是=曹仁超說的大?沙?

馬沙 說...

To 匿名者,

是不是愈是大公司及業務國際性,愈容易有creative accounting?

不能一摡而論!但單一或比較少不同業務的公司年報比較易了解!


馬沙是不是=曹仁超說的大?沙?

絕對不是!

匿名 說...

馬沙名字來源:1)master,大又又沙,
2)罵?,
3)跑馬埸沙圈,
4)跑砵闌街馬欄沙圈,

開玩笑,諒解!

匿名 說...

2)罵叉

馬沙 說...

馬沙.阿玆納布
來自自護公國!
目標: 光復自護公國...自護萬歲!