星期三, 12月 20, 2006

專業人士

馬沙前天中午跟一朋友食飯,朋友為某知名會計師行合伙人,算是一名非常年青的資深會計師。朋友跟小沙說了一件工作上非常有趣的事。

話說朋友有一次跟一位十分富貴兼有品味的客戶商務午膳,客戶選了一間十分高貴的法國餐廳,朋友打開餐牌準備點菜時,餐牌一打開,一向在工作上勇往直前,面對律師、銀行家及基金經理都面無懼色的朋友,冷汗即從掌心直標,原來餐牌全是法文。

朋友話當時一則不可讓客戶有一種見識少的感覺,其次又怕讀錯音,最後只好使出商務應急必殺技之——「跟他一樣,唔該﹗」。朋友說真想不到堂堂專業人士,竟被一餐牌難倒。小沙戲言,世上有很多事有錢亦解決不了。

馬沙昨天在網上(Guardian)看到一則報道,該報道引述英國一項由Devon-based Ashburton Cookery School 向200名位於倫敦的年輕專業人士作出的訪問顯示,逾七成人不會點選一些有機會讀錯音的菜式。另外,六成三人不敢對不滿意的食物作出投訴。最後,亦是小沙覺得最有趣一項,就是有六成半年輕專業人士於商務午膳所揀選的酒或食物,以凸顯個人品味多於實際喜愛該菜式。

計我話各專業人士想咁多為乜,做人最緊要開心。今天是小 沙跟 太太羊皮婚(Muslin wedding),小沙未有能力學大劉一擲20多萬刊登全版廣告,但可在此 向 太太公開說︰「我永遠愛你!」。希望今晚兩個年輕專業人士能選出實際喜愛的菜式﹗羊皮婚係乜?3周年是也。

(12月20日刊於《am730》)

23 則留言:

Cory 說...

馬沙, 恭喜哂, 陪下老婆啦...... 仲有我做左姣婆

http://hk.myblog.yahoo.com/cory-bay

馬沙 說...

To Cory,

Thank you. I noticed your blog already. But I don't know how to post comment in your yahoo blog >_<"

Bidazz 說...

真替你開心,我記得我跟老婆紙婚當日,大家都忙,好草率咁食左餐飯就算,所以今年聖誕禮物一早就奉上。有時,真係要多些珍惜枕邊人。

祝你倆有個溫馨浪漫的晚餐!

CK 說...

沙兄,恭喜晒!

渣估 說...

馬沙:恭喜恭喜!!

Cory 說...

馬沙, 你可以係留言版PM 我嗎?

謝斯柏賀維士 說...

Muslin wedding 哈哈 ~
恭喜恭喜 ~
我之前都試過菜牌問題 >.<"
p.s. 去 Yahoo Blog 留言要先開一個 blog (可以唔寫),有 e-mail account 是唔夠的 :)

匿名 說...

馬沙兄:
恭喜恭喜!

匿名 說...

先恭喜馬沙兄.

法文唔講,英文都玩死好多自以為High的香港人.

匿名 說...

You are so SWEET!!

匿名 說...

馬沙即是馬沙,竟夠膽在專欄示愛.比起大劉,亦係一絕.佩服,佩服.

學 霖 山 莊 說...

Char Aznable,

恭喜! 恭喜! 原來大家婚齡差不多...

閒時記得tune?部 Zaku II 呀! Red Comet!

[quote:http://www.gundamofficial.com/worlds/uc/msg/mechanics/index.html]

Samsara 說...

恭喜! 恭喜!

我唸馬太今朝看了am730一定好開心.

若缺齋老人 說...

馬老,百年好合、三年抱兩!

Elaine 說...

恭喜~~~

Nit 說...

Yesterday was your Muslin wedding. Today is mine!

Congradulations to you and to myself! :P

馬沙夫人 說...

I love you forever and forever....................^-^

匿名 說...

馬沙夫人你終於出現拿!?

你真係好幸福呀~!

你會唔會寫blog 架?

馬沙 說...

To 大家,
多謝大家恭賀!

To 若缺齋老人,
一個已很吃力了!

To 夫人,
妳竟為留言而註冊,感動中!

馬沙夫人出沒!! 注意!!

匿名 說...

Michelle,

唔駛羡慕馬沙夫人,下次我用200萬在全港Blogger中向妳示愛.

The ONE

匿名 說...

好好的例子,逾有學識或社會地位,就逾怕瘀.

另恭喜馬沙及馬沙夫人羊皮婚之喜

馬沙夫人 說...

Hi Michelle,

Thanks for being reader of Char blogger.
I won't write blog at this moment. I appear today because of my husband.

I will disappear again............ I think 馬沙 can reply questions on behalf of me if any.

Wish you a lucky and happy life.

Cheers,
馬沙夫人

匿名 說...

商務應急必殺技之——「跟他一樣,唔該﹗」。

實在太好用了,多謝馬大哥.

商場新丁