星期五, 9月 05, 2014

永康階(下)

未等Krystal 回答,我選擇用行動去回答Krystal 呢個今日第二次問我嘅問題。我一嘢就嘴埋 Krystal 到..........

馬沙:「記唔記得電話亭嗰晚?」

未等Krystal 回答,我選擇用行動去回答Krystal 呢個今日第二次問我嘅問題。我一嘢就嘴埋 Krystal 到, 呢一個熱吻維持咗可能唔夠半分鐘,但感覺就好似整個世界都為咗我地呢一吻而停頓咗咁……

如果呢一刻係拍緊戲,呢個kiss 嘅配樂必定係Bryan Adams 首Please forgive me…… 「It still feels like our first night together, feels like the first kiss ~~~~ I remember the smell of your skin, I remember everything, I remember all the moves, I remember you, yeah~~~~」
 
馬沙:「Krystal, 妳聽日就結婚,呢個係妳一直想知嘅答案,就當係我送比妳嘅結婚禮物!」

Krystal 雙眼通紅、嘴帶笑意咁不住點頭,並說了一聲「多謝!」,似乎我給佢嘅答案,令佢相當滿意。
 
愛情呢家嘢,好多時就係咁,好講 「Timing」。要適當時間遇上適當嘅人,即所謂Mr. Right, 談何容易?
 
Krystal 同我,好明顯就係唔啱timing,絶對有緣無份。Krystal 等咗我4年半,但我身邊已經有凱琳,容不下Krystal。到我正式拒絕咗Krystal 都未到一年,卻意想不到咁同凱琳分咗手,回復單身。最可笑嘅係當我發現Krystal 好可能係我嘅Mr. Right ,想追返Krystal 嘅時候,Krystal 卻偏偏跟台灣仔阿楠開始咗一段新戀情。無錯,阿楠就係Krystal 嘅 fiancé !
 
我仲好記得當年 Gabriel 曾經大力主張我應該趁Krystal 新戀情仲未成熟時,從阿楠手上將 Krystal 搶返嚟,仲日日不停係我耳邊講埋好多橫刀奪愛嘅方法。
 
不過講到感情呢方面,我就比較buy Michael 嘅理論。Michael 成日同我講,「愛」係要講道德!一段關係之間,永遠只可以容納兩個人。既不能讓第三者加入破壞一段關係,更絕不能做第三者去拆散一段關係。你今日奪人所愛,他日必被人奪去你嘅最愛。
 
正所謂「剃人頭者、人亦剃其頭」也,所以做人真係要學識珍惜眼前人。

 (2014年9月4日刊於 全民媒體)

沒有留言: