星期四, 9月 04, 2014

永康階(中)

記得有次送Krystal 返到佢屋企附近,忽然落起大雨,Krystal 一手將我拉入一個公眾電話亭。我心諗:「CLS….拍戲咩!」。

回想當年我同Krystal 嘅關係,既不是愛情,更不是友情,極其量只能用曖昧去形容。我長期mark 佢幫我出job,收工經常約佢去飲嘢。我地嘅關係就係由咁樣開始,一步一步咁踏上曖昧嘅深淵。

每次飲完嘢我都會送埋Krystal 返屋企,記得有次送Krystal 返到佢屋企附近,忽然落起大雨,Krystal 一手將我拉入一個公眾電話亭。我心諗:「CLS….拍戲咩!」。我一直以為「分手總要在雨天」,那一刻我卻面對「雨夜的浪漫」!

可能當晚大家都有點醉意,在擠逼嘅公眾電話亭內,我腦中奏起「浪漫呼吸中、漆黑中,就只有妳共我,從沒有這刻的衝動」。Krystal 突然向我施以一個突襲,深深地吻向我,我就係咁被Krystal 殺個措手不及。如果大家認為喺 IFC 殘廁「gathering」is so dirty,咁大雨中的公眾電話亭著實係「gathering」一個不錯的選擇。

面對Krystal 「有無愛過」呢個突如其來嘅問題,我一時之間都唔知應該點答。Krystal 明天都結婚了,怎說好呢?難道說我當年拒絕咗佢之後曾經好後悔,有想過追返佢,同佢講其實我都好愛佢?

我最終都抵不住沈默,同Krystal 講:「妳明知我當時已經有凱琳,而我對凱琳係認真,我係絕對唔會俾自己同一時間愛兩個女人!」

Krystal 語帶委屈地說:「那我地嗰種,是否可以叫做三角戀?」

馬沙:「不!我地從來無戀過,點可以叫三角戀。嚴格啲講,我地只能叫霧水情緣……」
Krystal:「但係我當時我好認真咁等你……」

馬沙:「可惜我當時無空間去接受妳嗰份愛……」

Krystal:「我明白,我只係唔甘心……. 沙…. 你仲未答我……..究竟你有無一刻愛過我?」

 (2014年9月2日刊於 全民媒體

沒有留言: