星期一, 9月 01, 2014

永康階 (上)

我望住牆上一張電影海報,上面寫住「等 一個人 咖啡」六個大字,內心卻泛起「DLLM」四個英文字。


一覺醒來,望望手錶,已經近中午2點。「Oh Shit!約咗 Krystal 3點!」

即刻以9秒9速度沖個涼換件衫就離開酒店,沿途check 吓東門站喺邊!真係好彩,東門站距離我酒店只有5個捷運站,應該唔會遲到。現代科技真係方便,離開東門站之後,透過手機就輕易找到永康街,而咖啡館「永康階」亦好快出現在我眼前。

步入咖啡館前,我有點兒緊張,因為已經無見Krystal 6年有多。佢依家是否比當年更索,我真係好期待。入到咖啡館四圍望都見佢唔到,就先找一個近窗邊位坐低,叫一杯咖啡嘆住等。

轉眼之間,一小時、兩小時已過去,咖啡我已經飲到第三杯,Krystal 仍然未嚟,我開始懷疑Krystal 係咪玩我。我望住牆上一張電影海報,上面寫住「等 一個人 咖啡」六個大字,內心卻泛起「DLLM」四個英文字。我放低哂香港所有工作飛過嚟台灣,都係為咗見Krystal 一面,Krystal 竟然咁對我?

正當我盤算緊應唔應該再等落去之際,有人推門步入咖啡館。在場每一個人都對行入嚟嘅人行咗一個注目禮,因為佢真係好靚,直迫A級Model。當佢來 到我枱前,佢終於停下來並打開雙手,而我就禮貌地起身跟她來個擁抱。無錯,眼前呢個靚女就係Krystal。當我坐低之後,我隱約感覺到在場所有男士在向 我敬禮…..

馬沙:「妳遲咗成兩個鐘!」
Krystal:「當年我都等咗你4年3個月!」
馬沙:「OK!You win! 電話都無個,妳點知我未走?」」
Krystal: 「我就知你一定會等,你向來都好有耐性!」


話閘就咁打開,傾近一個小時之後,Krystal 忽然問咗我一個問題…

Krystal:「其實當年你有無一刻愛過我?」

 (2014年8月29日刊於 全民媒體)

沒有留言: