星期四, 10月 30, 2014

一星期女友 (二)

返到酒店,我思想開始有點凌亂。一個咁索嘅台妹,為什麼會看上我?我當然不會天真到以為自己真係好似賤輝咁有型,於是我即刻換上跑步鞋,落街跑步,試圖讓自己腦袋清醒一下,正所謂跑步出哲學。  


結果 …………. 係我諗多咗。當到達Queenie 家門前,Queenie 只笑著對我説了一聲謝謝。大概昨晚不尋常嘅表現,係受到酒精影響。

正當我帶一點點失望之際,Queenie 忽然問我明天有沒有約,我答她除了明晚要出席朋友婚宴外,打後幾天都沒有特別約會。Queenie 就問我需不需要一個可愛女朋友陪著渡過餘下的台灣之旅?

我對於Queenie 呢個突如其來嘅提問,真的不知如何是好。如果身在香港遇上呢種情況,Gabriel 一定叫力勸我去馬。正當Gabriel 啲PK 思想在佔領我我腦海的中環時,Queenie 已經先開聲說:「給你一個小女友不好嗎?」。就由這一刻開始就讓我當你幾天的小女友吧,明天9點在你的酒店lobby 等你。Queenie 講完隨即給我一個goodbye kiss ,輕步返回住所。

我雖然不是什麼情場浪子,食女無數,但自18歲起跟佐敦儍豹由廟街蒲起,再殺落中環老蘭,行走夜場廿年,都可謂閱女無數,贏得流氓會計師之名。但好似Queenie 呢種既靚又帶點清純嘅台妹,馬沙都係第一次遇到。

返到酒店,我思想開始有點凌亂。一個咁索嘅台妹,為什麼會看上我?我當然不會天真到以為自己真係好似賤輝咁有型,於是我即刻換上跑步鞋,落街跑步,試圖讓自己腦袋清醒一下,正所謂跑步出哲學。

經常有年近40嘅剩男/剩女朋友同我講,要在香港這片土地,搵到真愛好鬼死難。在我看來,如果你好似班民主鬥士咁,要一步到位,死都唔會袋住先,咁 你好有可能呢世都遇唔到你嘅Mr./Ms. Right, 更慘嘅係等足成世人都係得個等字!正因如此,與其「等 • 一個人 • 出現」,我個人一向主張「食住先」!因為你唔食住先,點確認對方係咪自己嘅Mr./Ms. Right? 之但係食還食,做人點都要有點格調,「寧缺莫濫」係我馬沙做人嘅宗旨。

第二朝一早,Queenie 果然準時喺酒店大堂等我。呢次係我第一次在大白天見到Queenie 真身,原來白天化淡妝嘅Queenie,比夜晩化得比較濃妝嘅Queenie 更加青春可人。

 Queenie 帶我食完地到牛肉麵做早餐之後,就帶咗我去一個叫小人國嘅地方。我地係公園入面慢步,Queenie 忽然拖住我隻手,我忍唔住我嘅好奇心,問咗Queenie 以下問題:

馬沙:「你明知我只會在台北一星期,為什麼要做我女朋友?」

Queenie:「因為我未試過同香港男生交往,加上你係我杯咖啡耶…..」

馬沙:「你不怕我是壞人嗎?」

Queenie:「我覺得你不是一個絕望嘅男人!」

Queenie 跟住同我講,好多好男人在女人眼中找不到吸引力,就是因為太認真。如果男人在一段感情開始時就本着「我對你好認真,非你不娶」嘅心態,就會令女人感覺受到 脅迫,萬一有日發覺性格不合提出分手,這類男人分分鐘接受不了去尋死或傷害女人。所以Queenie 話情願獨身,也不要一個絕望嘅男人。Queenie 所講嘅理論,我其實唔係太明。

馬沙:「不要男人對妳認真,不是很奇怪嗎?」

Queenie:「你要是對我認真,我怎會感受不到。你若夠好,我怎會捨得不要你。所以認真與否,是不需要說岀口噢!」

老實講,對住呢個既特別、又靚嘅台妹,我開始有少許心動 ………..

 (2014年10月29日刊於 全民媒體

2 則留言: