星期一, 11月 17, 2014

矛盾

每個男人,其實都是各項優點及缺點集於一身的混合怪胎


女人之所以還是單身,是因為她們的愛情世界裏,理想與現實之間存在著好大矛盾。女人希望男人付出無條件嘅愛,之但係男人叫女人無條件咁愛人呢?No way!

究竟呢個宇宙有冇無條件嘅愛呢?

有!當然有!之但係當一段關係未開始,將無條件嘅愛設定成擇偶條件之一,那就正正將整個關係變成有條件。

女人另一個令其長期單身嘅地方係口是心非!口裏說擇偶無乜要求,身體卻非常誠實。一般說不介意男人是否富有,只求五官端正又不比自己矮小就是,但現實去結識男人時卻往往嫌三嫌四。

當男人搵錢不及別人多時,她不會跟搵得最少的去比較。當發現搵得最少的好有情趣,她就嫌搵得較多的男人不夠情趣。女人喜愛將各人最好的優點併合在一起,放在擇偶一事上,要目標男人一個打十個,鬥贏所有人。

只可惜每個男人,其實都是各項優點及缺點集於一身的混合怪胎,呢一點女人未真正試過、失去過,未必能夠明白。

大多數女人其實唔知道自己想要乜,但骨子裡非常介意人地點睇自己,於是生出雙重標準,對身邊男人只有要求,卻欠缺咗一份發自內心對男人嘅欣賞及感謝。

對於男人,妳要試過、愛過,到妳發掘出男人嘅錯誤、缺點時,若果妳仍然愛著這個男人,那就是真愛。

先放下矛盾,才有可能找到另一半。好男人其實唔多,仲買少見少!

 (2014年11月14日刊於 全民媒體)  

沒有留言: