星期三, 11月 26, 2014

做兵

有人話做兵苦!

原來最痛苦的還不是做一隻兵,而是女神漸漸不太回應你呢一隻兵,即係你連隻兵都做不成!

星期二, 11月 25, 2014

一星期女友 (四)

Queenie:「你知道嗎,其實出火最有趣的玩法,就是要在黑黑的環境四處找洞洞,然後插入去,之後「嘿咻」一聲咁噴哂出嚟,真的超爽耶!」


終於等到第二朝,熱切期待Queenie 帶我去出火。

走落酒店coffee shop 嗱嗱聲食個早餐,差不多食完,就見到Queenie 嚟到,Queenie 今日一身背心熱褲,對腳長到呢……又令我不自覺地諗起佢尋日沖涼嘅情景………

Queenie:「Tony,昨天休息夠嗎?」
馬沙:「成晚瞓唔著,成晚想住妳!」
Queenie: 「你真識說謊耶!」
馬沙:「沒騙妳,成晚想住妳洗澡時向我揮手時妸娜多姿啲模樣!」
Queenie: 「Tony 你好衰耶!」
馬沙:「昨晚妳說今天帶我去邊?」
Queenie:「帶你去出火耶,巧不巧?」
馬沙:「好!當然巧!」

Queenie 帶咗我去坐火車,佢話要坐成3個鐘,我心諗去出火駛唔駛去咁Q遠呀?不過既然有美相伴,仲係去出火,遠啲都無所謂啦。

Queenie:「Tony,你有沒有去過出火?」
馬沙:「沒有!從來沒有!」
Queenie:「你知道嗎,其實出火最有趣的玩法,就是要在黑黑的環境四處找洞洞,然後插入去,之後「嘿咻」一聲咁噴哂出嚟,真的超爽耶!」
馬沙:「妳説話倒真的直接!」
Queenie:「呵呵,這才叫出火嘛!」

搭咗唔知幾耐車,終於到埗。一落車,我終於明白Queenie 所謂出火係乜嘢意思!我內心按耐不住,講咗@#%*# 十連發!原來Queenie 所講嘅出火係一個叫「出火」嘅旅遊景點,而唔係我所諗嗰樣。呢次真係瘀爆,如果比Gabriel 知道一定日日比佢係我耳邊笑Q我。

Queenie 好鬼開心拖住我去買咗好多爆米花、沖天炮就入去玩。不過Queenie 話其實最好玩係周圍搵凹陷的洞洞,然後試下點火,會有「轟」一聲冒出火來……… 。其實唔駛點火,我已經無名火起三十萬丈。不過既然一場嚟到,the show must go on! 我唯有即刻調整心情,投入呢個出火之旅。

玩到咁上下,Queenie 大概見我個樣怪怪,就問…

Queenie:「這裡不好玩嗎?」
馬沙:「幾有趣。只是…」
Queenie: 「只是什麼?Tony你快説噢!」
馬沙:「妳知道在香港,出火是什麼意思嗎?」
Queenie:「不知噢!快說!」

於是我係Queenie 耳邊細細聲咁講比佢聽, Queenie 聽完之後臉都紅哂咁係我耳邊講咗句:「Tony 你好衰耶!」。

說實話,出火呢個地方其實幾特別,尤其入夜之後,大家去開台灣可以去玩下。不過點去就唔好問我,因為我到今日都唔Q知出火係邊,只知出火離台北好Q遠。正正因為咁,當晚離開出火嘅旅遊景點之後,己經無乜可能返到台北酒店,唯有係附近求其搵間酒店過一晚。

今次呢間酒店個浴室正常過正常,出咗成身汗嘅我第一時間走去沖涼。正當我享受緊淋浴時,浴屏突然被打開。Queenie 失驚無神走咗入嚟從後攬住咗我,並在我耳邊佻皮地問我:「港式出火比較好玩吧…….」。

(2014年11月24日刊於 全民媒體)  

星期一, 11月 24, 2014

星期一, 11月 17, 2014

矛盾

每個男人,其實都是各項優點及缺點集於一身的混合怪胎


女人之所以還是單身,是因為她們的愛情世界裏,理想與現實之間存在著好大矛盾。女人希望男人付出無條件嘅愛,之但係男人叫女人無條件咁愛人呢?No way!

究竟呢個宇宙有冇無條件嘅愛呢?

有!當然有!之但係當一段關係未開始,將無條件嘅愛設定成擇偶條件之一,那就正正將整個關係變成有條件。

女人另一個令其長期單身嘅地方係口是心非!口裏說擇偶無乜要求,身體卻非常誠實。一般說不介意男人是否富有,只求五官端正又不比自己矮小就是,但現實去結識男人時卻往往嫌三嫌四。

當男人搵錢不及別人多時,她不會跟搵得最少的去比較。當發現搵得最少的好有情趣,她就嫌搵得較多的男人不夠情趣。女人喜愛將各人最好的優點併合在一起,放在擇偶一事上,要目標男人一個打十個,鬥贏所有人。

只可惜每個男人,其實都是各項優點及缺點集於一身的混合怪胎,呢一點女人未真正試過、失去過,未必能夠明白。

大多數女人其實唔知道自己想要乜,但骨子裡非常介意人地點睇自己,於是生出雙重標準,對身邊男人只有要求,卻欠缺咗一份發自內心對男人嘅欣賞及感謝。

對於男人,妳要試過、愛過,到妳發掘出男人嘅錯誤、缺點時,若果妳仍然愛著這個男人,那就是真愛。

先放下矛盾,才有可能找到另一半。好男人其實唔多,仲買少見少!

 (2014年11月14日刊於 全民媒體)  

星期四, 11月 13, 2014

一星期女友 (三)

做咗咁多年人,雖然我唔係第一次睇一個美女沖涼,但此情此景,相信係男人都應該估到我當時嘅反應。無錯,當時我係著住一套踢死兔,企係浴室玻璃牆前,對住Queenie 立正升旗敬禮,個腦仲不其然奏起國歌…..「起來….起來…起來…… 」。



在這個無乜香港人識嘅小人國,除咗公園,還有機動遊戲遊樂場。我同Queenie 就好似返老還童,不斷地排隊玩那些看似好低能嘅機動遊戲如旋轉木馬。我必須承認,有Queenie 呢個女朋友在一起,和我原先諗住一條友周街行的確有顯著嘅分別。

常言道,快樂不知時日過。眨眼間已經到咗4點,因為要去飲Krystal 嗰餐喜宴,雖然Queenie 話想玩多一次旋轉木馬,因為要先回酒店換過飲樣,只好趕去搭公車返酒店。在公車上,Queenie 大概玩咗一日見攰,上車無耐就依偎著我睡著了。呢個時候,我終於可以細心欣賞Queenie 面容,「好靚」呢兩個字不其然在我心底裏說出來。我望住Queenie 10分鐘,終於按耐不住在Queenie 額上輕吻咗一下。大約個多小時車程,我將Queenie 緊緊抱在懷中。

回到酒店樓下,本來諗住Queenie 會自行離開,點知Queenie 話因為在公車上睡著了,堅持要上酒店陪我多一陣,直至我離開酒店去參加婚宴。係咁嘅情況,邊有男人會say “NO”。上到酒店,由於已近晚上6點,我好快咁沖咗個涼,之後拎出禮服準備裝身。

正當我忙於裝身冇時間理會Queenie 時,Queenie 忽然同我講…

Queenie:「我可以在這裡洗個澡嘛?」
馬沙:「妳請隨便吧!」
Queenie 笑住講:「那我不客氣啦!」
馬沙:「別客氣!別客氣!」



我掛住裝身,本來都無乜點理會Queenie,但當我換完套禮服之後,先至醒起我酒店個浴室係用透明玻璃做牆。換句話講,我係可以淸淸楚楚咁望到正在沐浴嘅Queenie,呢一點Queenie 無理由唔知!

死火!咁即係話頭先我沖涼時,Queenie 同樣已經睇過我全相?為咗公平起見,我下意識向浴室一望,果然清楚見到Queenie 正在享受淋浴中。做咗咁多年人,雖然我唔係第一次睇一個美女沖涼,但此情此景,相信係男人都應該估到我當時嘅反應。無錯,當時我係著住一套踢死兔,企係浴 室玻璃牆前,對住Queenie 立正升旗敬禮,個腦仲不其然奏起國歌…..「起來….起來…起來…… 」。

正當我兩兄弟興高彩烈唱緊國歌時,Queenie 突然發現我望住佢,我本來以為Queenie 會比我嚇到大叫,點知佢竟然臉帶笑容同我揮手。比著係你,有個好似《明珠生活》主持張曦雯咁索嘅靚女,一絲不掛咁笑住向你揮手,你會有乜反應?大概應該會 即刻跳去國歌最後一句……「前進…前進…前進….進…..」吧!

好可惜,我又再一次讓大家失望。我當時嘅反應係嚇到走回房間一角坐下,靜靜地等Queenie 沖完涼著返衫出嚟。之後我地就離開酒店,Queenie 自行回家,而我就自己一個人去飲。成個婚宴發生過乜我毫無印象,因為成餐飯我腦海不斷浮現Queenie 剛才笑住同我揮手嗰一幕。今天回想返當日情境,我必須承認,我當日之所以有咁嘅反應,絕對係因為「我恐懼、我錯判、我愧疚!」。


飲宴完咗即回酒店,臨瞓前收到Queenie WhatsApp,內容如下:

「沙,好想你噢!今晚早點休息,明天我帶你去出火 ^_^」。

出火咁激?唔L係掛!收完Queenie 呢個WhatsApp,更加成晚瞓唔著…….。張曦雯話帶你去出火喎,點瞓得著呀大佬!

 (2014年11月12日刊於 全民媒體

星期三, 11月 12, 2014

為何如此對待你


你明明真誠對待女神,關心女神,沒有心懷不軌。女神叫你出現就出現,叫你消失就立即消失,但被遣棄的總是你、被欺騙的總是你。最後落得流淚收場、落得孤立無援。你真的很想知道……「WHY ME?」

你從此不再對別人好,以為咁就變得成熟。其實你這樣一點也不成熟,只是不珍惜自己嘅優點。你嘅問題只是不幸遇上港女,呢個係際遇問題,是你倒霉,遇上女神甘做兵,但這個跟你的人格沒有丁點兒關係。

她港女是她的問題,如果你因為她港女而改變自己做人嘅態度或對女性嘅睇法,那就是你嘅問題,被港女影響才叫不值得。你有權選擇不做兵,只有不再做兵才能證明你是個真男人。

你的真正價值,是你自己給自己的,由兵仔升級至男朋友,從來都是為了自己。

寧做光棍莫做兵.......

 (2014年11月11日刊於 全民媒體