星期四, 4月 21, 2016

香港不再支持初創企業 (二)

假如外地(包括中國及外國人)投資者無法滿足銀行開戶條件,基本上就同滙豐銀行有緣無份。當然,如果你認識有特權人士,銀行應該可以為你特事特辦。


對於外地(包括中國及外國人)投資者,銀行要求更加嚴格。目前香港各大小銀行,都嚴格執行 KYC (Know you client) 呢個開戶審查,換言之,比銀行問長問短已經唔係一件新事物。
就以滙豐銀行為例,根據其3月中開始執行之最新公司戶囗開戶政策,外地(包括中國及外國人)投資者要為其新成立的香港公司成功開立公司戶口,除以住需要的文件外,需要具備以下新條件:-

1)開戶的新成立香港公司,其股東或董事必須要在海外或內地有一間公司;

2)海外公司或內地公司或集團的營業額,每年至少要達1,500萬美元以上;

3)申請開設公司戶口時,必須提供海外或國內公司之最新一年財務報表;

4)申請開設公司戶口時,必須提供海外或國內公司之最近三個月之銀行月結單。

假如外地(包括中國及外國人)投資者無法滿足銀行以上開戶條件,基本上就同滙豐銀行有緣無份。當然,如果你認識有特權人士,銀行應該可以為你特事特辦。

原則上,其他銀行的開戶條件及要求,亦不斷在更新中。換句話,即係今時今日係香港,想開間公司仔做下小生意,要有心理準備,要比銀行拒於門外。

不過,話雖如此,馬沙近日就發現台灣有幾間銀行,近年就非常積極為台灣人解決呢個銀行開戶問題。馬沙就有唔少台灣客,為其香港開設嘅公司在台灣銀行開戶。

昨天同一位來自台灣嘅新客開會,佢就同馬沙講,準備為其新成立嘅香港公司,於台灣銀行開設公司戶口。佢話台灣有幾間銀行,依家都有離岸專設戶口,為 海外註冊(包括香港)公司提供各類金融服務。難怪近年那幾間台灣銀行的bank confirmation 在audit file 中常出現。

馬沙忽發奇想,以後係香港開唔到公司戶口,可以推薦客戶飛去台灣開戶,反正依家有internet banking,銀行所在地已經不太重要,來回台灣機票分分鐘仲平過香港銀行開戶手續費。
你地話,香港銀行業再咁趕客落去,真係唔知銀行未來點算。要知道香港目前有32萬間中小企,佔全港企業總數逾98%。


(2016年4月15日刊於 全民媒體

2 則留言:

匿名 說...

賺你個雞碎, 轉個頭分分鐘比美國罰幾十億美金..
銀行唔接呢D生意,分分鐘除笨有精!

嘉芙蓮 說...

香港在倒退皆因施政者AGENDA不是要香港好。Great sharing!