星期三, 3月 05, 2008

後市

恒指前日下瀉746點,以為昨會受滙控(005)業績帶動反彈,惜事與願違先升後跌。恒指似仍在尋找方向,但馬沙幾睇好3月後市。

中鐵建(1186)正在招股,反應熱烈,孖展認購金額聽聞過千億元。只要上市時能為小股民帶來可觀盈利,說不定能帶動新一輪新股認購潮。特別是中國第三大壽險商中國太平洋保險計劃本月中招股,若屬實,各中資保險股受太保上市帶動,大幅反彈亦有可能。

除大型招股活動外,各大藍籌股及中資金融股亦將陸續公布業績。看看飽受次按風暴影響的滙控,亦能交出理想業績,各中資金融股隨時有驚喜。特別是中國人壽(2628),早前因發出盈喜的數據不清晰,令市場認為其第四季度的業績可能受A股下跌而出現大幅度倒退。但睇番其公布的1月份保費收入,按年增長33%,足證明內地壽險行業仍處於上升周期。已持有壽仔的fans,宜繼續持有靜待佳音。

除中資金融股外,本港地產股似乎是港股唯一動力。上周長實(001)開售將軍澳的「首都」,儘管開售前有堆填區臭味問題及超高管理費等不利消息,但開賣時,近2,000伙竟能一Q清袋,似乎不少投資者暫將手頭資金,由正在牛皮的股市抽資,投放在短期值博率更高的樓市。但小投資者須明白,炒樓是以高槓桿方式進行,加入炒樓前須注意實力。

(3月5日刊於《am730》)

5 則留言:

匿名 說...

多謝明燈指引~

匿名 說...

係香港30歲頭,做9成樓按供25-30年樓,供一層等於買2層既情況,已經去到係大部份人都認為係必然的事,事實係呢個情況,根本就係過份借貸,可笑的是,就係呢類唯數不少的人一路去推高樓房的價值.
更可笑的是,當一個人有能力一次過買樓的時候,那個人可能已經垂垂老矣,可能未必有福份去擁有一個完整正常的家庭了.可悲.

馬沙 說...

如果30幾歲,要做9成樓按,仲要供25-30年,呢類人根本唔適合買樓!

己過35歲者,供15年已是最長!

呢類人多數話唔係咁樣買唔到樓,其實係無錢又死都要買新同貴的樓!

700多呎200多萬的市區舊樓仍大把,7成樓按供15年,隨時平過租,但無年輕人去買!

匿名 說...

既然閣下都睇到你自己所指既情況,又何以認為樓價未見頂? 成交下趺,樓市下調又係好自然的事. 本人有幾位任職於某大香港地產代理的朋友,都表示相比起上年年中,現在真的開始比較清閒了.

馬沙 說...

對於D炒盤,尤其D假豪宅,高處未算高,用家走去高追,後果自負。

D用家盤,只係市區及港鐵上蓋物業在去年第四季始見急升,但與97年還有一段距離。

另外好多20-30年舊樓,還遠遠落後大巿。