星期三, 7月 28, 2010

樓價痴線系列 (二)

上文提到,馬沙對最近火熱嘅樓市越來越檐心。理由係政府早前已經試圖利用口術,再加所謂行政手段「九招十ニ式 」去撲火,但樓市不但未有因此而降溫,在高價賣地後更如火上加油,多區呎價再下一城,更已有多個大型屋苑如太古城呎價超越97。

有人話好多地區跟97價仍有距離,所以未算泡沫。但問題係97距今已經13年,若計入13年物業折舊及將要面對的維修成本,其實好多比較高齡嘅大型屋苑,例如太古城、美孚、德福及淘大等等,個人認為現呎價以經超越97價。試問13年前(97時)已經30年的物業高峰賣$7,000一呎,今日43年樓仲值$7,000一呎嗎? 位處傳統豪宅區及極具發展商收購價值的物業可能可以除外。

另外,馬沙近月亦留意到越來越多「本來無想過要置業」、「本來未準備好置業」、「從未試過炒樓」及「本來無想過買樓收租」人士,突然四出睇樓,仲越睇越貴,好似啲樓唔駛錢咁。佢地突然趕住買樓,心態不外乎兩個。第一係啲樓越升越有,依家唔買,遲啲驚買唔到。第ニ係趁樓價仲未見頂,反正啲錢放係銀行又無息收,倒不如加入炒樓,或是買樓收租,一兩年後樓價升三兩成,再放出財息兼收。

實際例子,另文再講!

7 則留言:

匿名 說...

曹仁超有云: 有智慧不如趁勢.

匿名 說...

部份唐樓創九七新高

哥斯拉 說...

部份意見並不同意。

買樓最大的成本是地價,不是樓宇本身。十多年來地價愈來愈貴,尤其市區土地。至於樓宇,雖然鋼筋水泥升了,但可以改用內地預製組件。問過本地某大地產商的核數師,十多年來的建築成本仍是千多元一呎(用料已不錯),相比近萬元市區地價,你話呢?

Ironman 說...

癲價居屋, 呎價貴過6000元
富榮花園 8座 7樓 C室 07/06/2010 $419萬 694呎 $6030

Marc 說...

全港樓市進入癲價狀態,港島東龍頭屋苑鰂魚涌太古城,兩房單位呎價更首度突破 1萬元,為屋苑歷來最貴兩房戶。

匿名 說...

太古城舊到咁,都唔知有乜好住,又唔係平。

Frostig 說...

It is possible that the above commenter has never visited thye flats in 太古城......

Yes, it IS old, but it is better than at least 99% of less-than-five-year-old housing estates!
Ha.

But well, it IS too expensive now. :-(