星期一, 12月 20, 2010

政府創新聖誕短片



今日好多人討論呢條片,不知你認為這個政府創新聖誕短片如何呢?

個人認為,意念幾創新,但如果能夠冊咗“起錨”呢句硬銷口號會更好!

我好欣賞MC Jin, 兩隻CD 我都有買,但係我個人認為政府聖誕短片無理由搵MC Jin,因為Jin 本身係“美國人(美藉華人)”! 香港本地有好多出名出色Rapper!


另外,好多唔識MC Jin嘅人,佢真係好似 "數白欖" 就唔好叫做 rapper 囉~...唉........佢係正宗ABC, 中文識聽識講但係唔識睇,中文本身唔得,點可能rap得好? 所以我都話唔應該搵佢,尤其佢都唔係香港人!

MC Jin 係美國成名,其成名作係連續7次Rap贏黑人,成為美國某著名Freestyle rap battle節目7屆台主!


Obama選總統時,其中一首競選歌由佢作同Rap!


香港本地有好多出名出色Rapper, 比較出名有幫鄭秀文首“信者得愛"rap嘅"MC 仁"及"罪與罰"嘅"24Herbs"!

最後...不得不提, 政府係無可能搵MC仁 或 廿四味(24Herbs)幫手,就算政府夠膽,MC仁 或 24Herbs一定唔會做!

點解? MC仁 同24Herbs中阿傑同阿Phat 都係來自老董最怕嘅組合LMF!


LMF  嘅 "WTF"


7 則留言:

Ebenezer 說...

好彩煲呔冇rap埋一份,如果唔係真係頂佢唔順架。

若缺齋老人 說...

樓上因住開口中,轉頭佢整你歎!

Ebenezer 說...

若缺齋老兄:年尾留留,唔好嚇我啦!

richmapoor ma 說...

Merry X'mas!

馬沙 說...

精工大師,
Sorry, 錯手删咗你下面留言,幫你重貼!

『seikomatic,
MCJin...rap 野勁過痰鑵希痴埋特首想撈起起錨慳d la 晒鬼氣!MC hotdogEminem lalalala』

tutor 說...

去youtube search mc jin rap battle 會有好多野睇
tutor

匿名 說...

searched. And you know what, I spent 3 hrs watching those videos...! btw, MC Jin is good.
(一位媽媽)