星期四, 7月 12, 2012

振英文集

對於梁振英,好多人選擇日鬧夜鬧,總之佢做乜都鬧一餐,誓要未上台就要小到佢下台。但係佢又未正式施政喎,做又唔啱,唔做又錯,明知佢唔會下台,咁香港人究竟想佢點?
如今梁振英做特首已是既定事實,我個人就頃向放長雙眼睇下條友未來日子真心係幫香港人定係害香港人。
正所謂小人都要小得有根有據,我專登買咗呢本「振英文集」睇,內容大致由2008-2010年篇寫,日後佢施政同文章睇法有好大落差,就小到佢上天花板!
 

7 則留言:

匿名 說...

選特首不是選聖人, 破壞CY和新司局長落區聽民意的秩序, 新政府沒做什麼便呼喝CY下台, 香港是否有人想一試無政府狀態的滋味? 圍堵CY坐駕的人民, 有沒有讀過一兩篇梁振英的文章? 令人想起電影蝙蝠俠黑夜之神裡 Alfred 對Joker的心理的分析: some people just want to see the world burn!

人狗力量 說...

今日香港嘅道德標準創新高!

hatakashi 說...

碰啱垃圾局班垃圾議員要九月選舉要出位, 唔反即係無聲無料到,蝕哂章。

民主黨、公民黨丶社民連丶人民力量丶工黨 全部放箭圍攻,破壞就是力量.....

匿名 說...

佢最蠢未上任已辣興所有人,好戲陸續有來

匿名 說...

梁振英對司局長安排,已經得罪好多政府官員,競選之初,梁振英為咗依個Post,開咗好多支票,現在一浪接一浪醜聞,就係找唔到數結果,果班飯民一d殺傷力都無,包括黃毓民,包括陳偉業之流,最擺梁振英命,一定係自已友,例如視為CY忠心朋友劉夢熊,都反面批評五司屬拉集成軍之流,必亡,喂,自己友都反面,仲有建制派面和心不和,最初民建聯主席譚耀忠,係民建聯會慶到被問梁振英為何突然出現,譚耀忠答:「我無請佢嫁喎!」可想到,假如梁振英如果滿足唔到民建聯,勢必成第二劉夢熊,所以即使我放長線去到月球,梁振英施政肯定串步難行,註定失敗。

匿名 說...

跟前兩任特首挾較高民望上場不同, 梁振英以極低民望上任, 我感到他反而有機會令民望在任內推高。 梁在競選過程中本也處於劣勢, 什多人覺得只屬陪跑, 或純為下屆熱身, 結果郤帶點奇蹟地反敗為勝。 我也放長雙眼看梁如何透過做實事挽回人心。梁管治失敗, 甚至下台的話, 中央後著難料, 料非港人之福。

匿名 說...

咁現在可以小佢未? 定係你仲係覺得CY做得好好呢?