星期二, 7月 17, 2012

為反而反

一路以嚟,我都直指香港好多所謂民主派,真正身份其實係民主政棍嚟! 佢地只會抽政治油水,鮮有真心為民主政制或民生出力。 總之建制派叫好嘅,佢地為爭取選票,唔理三七廿一,反之而後快! 唔理件事對香港或市民好唔好,一定要「為反而反」!

咁點為之「為反而反」呢? 以下就一個實例:
長 者 促 盡 快 落 實 特 惠 生 果 金
  (星島日報報道)民主黨及一批市民昨先後遊行到特首辦及新政府總部外請願,要求特首梁振英盡快落實特惠生果金政策,增至每月三千元,並待九月份立法會選舉完結後,召開特別財委會通過有關建議撥款,以及加快研究「港人港地」政策具體內容及推行時間表。

  近百名長者昨聯同民主黨成員到特首辦門外請願,不滿勞工及福利局局長張建宗稱今年內難向長者派發特惠生果金,質疑梁振英違反選舉承諾,要求盡快落實政策。

  他們又將紙飛機拋入特首辦,諷刺梁「放飛機」。民主黨立法會議員李永達建議政府在九月新一屆立法會誕生後,馬上召開特別財委會通過有關撥款,並設立追溯期,令六十五歲或以上長者毋須通過審查,最快於十月領取特惠生果金。
早幾日班政棍去擲飛機,諷刺梁「放飛機」,今日就話打尖,咁政府應該點去落實利民的政策呢? 李永達早幾日唔知程序,還是他的意見唔係代表該黨的?
梁促召特別財會批款 議員斥漠視程序
【明報專訊】特首梁振英昨宣布推出長者生活津貼計劃時,特地提出要求立法會在10月上旬召開特別財委會審批撥款。法律界議員吳靄儀狠批梁的建議漠視立法會 程序,認為先應待新一屆立法會上任後,再交出詳細報告書讓議員討論,而非要「財委會為他而開」,「唔該他尊重自己、尊重立法會」。

吳靄儀:唔該尊重自己 尊重立會

梁振英建議長者生活津貼的生效日期,定於財委會通過撥款當天,並表明政府會爭取立法會在10月上旬為之召開特別財委會審批。熟悉議會程序的吳靄儀對此表示反感,直指財委會不是「鍾意自己開就開,亦不一定要為梁振英而開」。

吳靄儀指出,審批撥款的建議應先在事務委員會討論,而立法會即將換屆,梁振英應在新議員上任後才遞交計劃書,讓議員仔細審議,「究竟個建議簡單定複雜、審查制度應該怎樣,這些都要詳細傾,不是你一開口要財委會審批就得。特首不可決定立法會的事,麻煩他尊重一下規矩」。

涂謹申:一上就上財會 開壞先例

民主黨涂謹申指出,因有關津貼建議涉及政策改變,按程序應先交事務委員會審議,若要在10月上旬通過趕不及召開事務委員會,亦至少應交內務委員會討論,「如果你一上就上財委會,將會開壞先例,因財委會不應討論政策問題」。

班民主政棍話明係反對派,佢地為咗貫切佢地反對派角色,就算政府點做得好,佢地都會從另一個角度去攻擊。總之就「為反而反」,要一直鬧爆CY,窮追猛打,就算CY推出措施係好的,都唔好放鬆鬧佢其他嘢,總之唔好比佢有好日子過。



7 則留言:

哥斯拉 說...

即使政棍擺到明係抽水,從無真心為民主政制或民生出力,大家又可以點呢?不要以為可以用選票「懲罰」他們,選來選去,那些廢物還不是一屆又一屆當選?

議員的專業係示威遊行,玩司法覆核,擲什物,為反而反,沉默甚至失踪!

李卓仁經常要求政府派糖,特首如果唔派又鬧,派特惠生果金又話轉移視線,真係唔知佢老哥想點。

預期暴力議員還會增加,新政府仍然係挨打。

李卓人 說...

行政長官梁振英首次出席立法會答問大會後,立會議員李卓人認為,梁振英利用「派糖」企圖收買人心,以挽救低民望,相信巿民不會忘記他的誠信問題。

李卓人認為,梁振英完全迴避交待僭建事件。

派又鬧,唔派又鬧,泛民不如直接咁講:唔係泛民既人唔可以做特手啦﹗

春袋 說...

依家就更清楚呢班人全部都係有目的同為自己利益著想,根本唔會理香港人死活,香港真係比咩黨管都死,以前仲覺得泛民會好d tim好天真

匿名 說...

民主黨夠膽就去示威舉牌寫"反對政府增加老人福利"

匿名 說...

看完CY 昨天的迷你施政報告,喜聞政策可以"成熟一項便推出一項"!

新思維!讃 !

匿名 說...

慘得過次次民主黨反對的例如賤賣資產給領匯和可加可減機制最後都出事!

我地就放在雙眼睇高鐵出事!

反泛民的食屎啦!

匿名 說...

喂出黎啦仆街
一見民主黨黎就龜縮呀