星期三, 2月 19, 2014

市民有乜嘢損失?

田少你自己少咗隻馬前卒,係你自己損失吧!
 

咪L又騎劫「全港市民」個名啦,我作為市民,幾時有授權你條L樣代表我?
 

「炒魷」就「炒魷」啦,成日創埋啲「被乜乜」、「被物物」,你班L樣先至係語言偽術専家!
 

話時話,你胃零比傷台炒L咗,我不知幾L開心,有乜L嘢損失?

 *********************************************************
 

田北俊:李慧玲被消失是市民損失

【反滅聲撐新聞自由2.23上街】
李慧玲未入商台前,是專跑政治線的記者,天天遊走於議員與政府之間。同樣在政壇打滾多年的自由黨黨魁田北俊指,李慧玲是個「句句到肉」的新聞從業員,即使對他也毫不客氣,窮追猛打,認為她被消失於大氣電波,是市民的損失。
在 田北俊眼中,令他記得起的電台節目主持沒有多少個,想起的只有名嘴鄭經翰、黃毓民和李慧玲,三人也是收聽率高的主持,除了說話出位,也是因為他們敢於批評 政府。他指,港台、商台同樣也有晨早烽煙節目,但認為李慧玲主持的烽煙節目有號召力,善於啟發聽眾對分析時事的興趣,是個稱職的時事節目主持人,「李慧玲 講嘢到肉,揀嘅課題、關注嘅方式都係到肉,唔到肉係冇人聽㗎!」

對李既愛且恨

田北俊又表示,現時「連名都噏唔出」的主持,就是沒有號召力。
在大氣電波備受批評,心中當然不快,田北俊對李慧玲是既愛且恨:「對於我田北俊嚟講,有時李慧玲講嘢係啱聽,有時我都會覺得,佢係唔啱聽,例如我都唔鍾意佢叫我黨友張宇人做『張廿蚊』,但係整體上都係支持佢。」
高官不願上李慧玲節目以免醜態百出,出席過多次李慧玲節目的田北俊形容李慧玲做訪問時「幾犀利」:「佢都『將』得我好行,我講咗樣嘢,佢會不斷地挑戰我,例如我以前做旅發局主席、自由黨同梁振英嘅關係,我講一句嘢,佢會繼續『將』住我,好似要我不斷解釋點解咁睇。」
田北俊表示,商台有必要解釋清楚解僱李慧玲的原因,認為近日流傳解僱李慧玲的不同原因也並非無道理,難以理解商台不說個明白。
田北俊說:「你(李慧玲)日日喺度鬧老闆、鬧商台,我作為商界嘅代表,做老闆唔炒你先奇啦,老闆真係冇理由請個夥計,日日係咁喺度鬧老闆,商台咁樣解釋,總好過唔解釋吖嘛。」

2 則留言:

匿名 說...

Just to say i small pea, who happened to be an accountant but fond of Bittermelon's blog agreed with Tin.

Goodbye

JOHN 說...

還要通知你們身邊有FACEBOOK的親朋好友,
切勿與這個在性慾、色情、淫賤、誹謗、
精神情緒健康有問題(淫、瘋、毒)
及那那枝"偽"術的筆而與他網交..