星期五, 7月 24, 2015

人渣

正常一個有血性嘅人,即使從未受過任何教育,只要智力唔係低於猿猴,見到有人墮樓,一定會第一時間call 白車將墮樓嘅人送院救治。只有人渣先會講得出女學生當時只係似瞓咗覺、可以自行坐輪椅入院呢啲鬼話。


乜嘢叫人渣? 人中之渣滓也!

相比起垃圾,渣滓絕對比垃圾更不堪入目。人中垃圾,至少有其回收價值,最多只能判定為廢柴一條!人渣通常冷血,無視生命之寶貴!

在基真小學女學生墮樓事件中,就充分突顯咗一班教育界嘅人渣高管。根據呢班人渣係死因庭上比嘅口供,在在證明咗基真小學呢班人渣校長、副校長、訓導 主任及一干有關人等,死不悔改,大話連篇,絕對係人渣中嘅人渣。為咗一校之譽,呢班人渣竟然可以置墮樓女生生死於不顧。雖然以表證嚟睇,即使班人渣當日有 即時叫喚白車,墮樓女生都未必一定救得到,但班教育界人渣當日所思所想,其冷血程度,就令人心寒!

事件過後,班人渣不但沒有對自己做過嘅事感到羞恥,向女學生父母作出道歉,仲竟然夠膽死振振有詞咁講已經跟足程序去做,真係人無恥則無敵。即使到今時今日,呢班教育界人渣,仲係到將責任歸咎於教育局欠缺程序指引,真係唔鬧爆你呢班人渣都對唔住自護家族!

作為教師,仲要係基督徒,啲愛心究竟去咗邊到?如果你班人渣自己嘅仔女墮樓,你班人渣仲會唔會嘥時間去硏究程序指引?

正常一個有血性嘅人,即使從未受過任何教育,只要智力唔係低於猿猴,見到有人墮樓,一定會第一時間call 白車將墮樓嘅人送院救治。只有人渣先會講得出女學生當時只係似瞓咗覺、可以自行坐輪椅入院呢啲鬼話。而法醫事後亦證明,女學生當時頭骨粉碎、身體多處嚴重 骨折,雙腳亦扭曲。

基真小學嗰位學務總監更加離普,明知班人渣喺呢件事上,處理嚴重失當,竟然不向呢班人渣斬立決。反之,在死因庭結案後,仲要向公眾表示要睇下判詞先決定炒唔炒班人渣,同幫凶有乜分別,試問學校如何面對女學生父母,還小妹妹一個公道?

另一令馬沙感到十分奇怪嘅係,事件發生之後,基真小學在校班家長做過乜?其家教會又做過乜?學校由一班人渣主事,家長仲可以放心將自己子女交托比呢班人渣,當呢件不幸嘅事從未發生過?比著係我,學校唔炒哂呢班人渣,我第一時間幫自己子女轉校!

正如我在文首所講,教育局局長「唔得掂」,無樣嘢做得好,但極其量只能叫佢「垃圾」局長。但教育界到處充斥好似基真小學呢班人渣咁嘅人,先至係香港教育嘅大問題!

馬沙現正公開要求,有把口、有支筆嘅人,應盡一分力,同心合力將基真小學校長黃静雯、副校長石玲及高婉華、訓導主任顧美玲與及一干涉事教職員,趕出教育界!

我重申一次,唔止要求基真小學即時解僱,直情要將呢班教育界人渣趕出教育界!

(2015年7月24日刊於 全民媒體


馬沙 facebook :  https://www.facebook.com/charblogger02


星期一, 7月 20, 2015

升降機驚魂

馬沙閱人無數,其實單從妙齡少女嘅眼神同說話嘅語氣,已經肯定該妙齡少女係 Crazy Wong 嘅姊妹 Daisy Wong!


今日中午去灣仔胡忠大廈開會,我入到升降機,當時入面已經有一男一女,男嘅成個張智霖咁款,我懷疑佢就係自稱 IFC 張智霖嘅葉朗程,固且就叫佢灣仔葉朗程。女嘅年若40歳,有少許似田蕊妮,咁叫佢灣仔大塊田啦。

我按下關門制,升降機門正在關上,突然遠處傳來一陣女聲:「唔該等埋!」

我在這電光火石之間,按住開門制,門即時隨隨打開。就係咁,一位妙齡少女就步入升降機。我再次按下關門制,升降機門再一次關上。

升降機一開行,妙齡少女向灣仔葉朗程說:「你今日食咗 lunch 未?」

大概灣仔葉朗程習慣咗係街上比女搭訕,固扮哂 cool 魔唔出聲只報以一個張智霖式型棍笑容。

妙齡少女突然癲咗咁好大聲再問灣仔葉朗程:「我問你食L咗 lunch 未呀?」

灣仔葉朗程隨即口震震,霸氣盡失咁回答:「食…咗…食…咗…啦!」

妙齡少女轉過頭再問灣仔大塊田:「妳食咗 lunch ?」

灣仔大塊田反應好快,第一時間回答:「食咗,唔該!」

妙齡少女轉身再問企在一旁嘅馬沙:「咁你呢?食咗 lunch 未?」

我答:「緊係食咗啦!咁妳呢?妳又食咗 lunch 未?」

妙齡少女笑住咁答:「食咗!」

正當我想再問:「係邊到食 lunch?」,升降機門突然打開,妙齡少女即衝出升降機,我好記得當時升降機係停喺27樓。

升降機門再一次關上,我偷望咗灣仔葉朗程一眼,佢又再一次成個 cool 魔咁款。升降機到達我要去嘅樓層,我步出升降機前,轉身向灣仔葉朗程問咗本來想問妙齡少女嗰一句:「你係邊到食 lunch?」

灣仔葉朗程比我突如其來一問,反應唔切,淨係吐出一個字:「吓!」

灣仔大塊田即刻忍唔住係咁笑,我就當然笑住咁走!

馬沙閱人無數,其實單從妙齡少女嘅眼神同說話嘅語氣,已經肯定該妙齡少女係 Crazy Wong 嘅姊妹 Daisy Wong!

(2015年7月20日刊於 全民媒體)    

星期五, 7月 17, 2015

不夠幸福

Jasmine 永遠喜歡將每一個男人嘅優點放大再 consolidate,再攞嚟同 Victor 比較,仿佛希望Victor 能夠戰勝所有佢所識得嘅男人,咁樣先配得上叫「幸福」!


上星期同 Jasmine 食飯, Jasmine 同我講佢發覺嫁咗比 Victor 之後,一啲都唔幸福,我當然即刻問下佢原因!

原來 Jasmine 感到不幸福嘅原因,係因為 Jasmine 愛比較。當好友老公搵錢比 Victor 多,Jasmine 就嫌 Victor 搵得少。當同事揸嘅車靚過自己嗰架,Jasmine 就嫌 Victor 無能力換架比好友靚嘅車。見到年輕女同事嘅男友經常送花又送小禮物,Jasmine 就嫌Victor 唔夠細心。同Victor 結婚時明明就話住二手樓無問題,依家見身邊個個朋友結婚都住新樓,就日日怪 Victor 無能力換新樓。

Jasmine 永遠喜歡將每一個男人嘅優點放大再 consolidate,再攞嚟同 Victor 比較,仿佛希望Victor 能夠戰勝所有佢所識得嘅男人,咁樣先配得上叫「幸福」!

至於 Victor 係一個點樣嘅男人?

依馬沙嘅觀察,Victor 絕對係一等一好男人!Victor 雖不算俊朗不凡,但以 Victor 40之齡,點睇都仲係型棍一條。雖不是富二代,但話哂都係靠自己能力,年薪過二百萬中小企老闆。雖未有法拉利、大牛呢類超跑,但都有一架 Benz E Class 及一架豪華7人 van。雖不懂花言巧語,但每逢生日、情人節、各紀念日都會同 Jasmine 一起慶祝。

馬沙以一個局外人身份去睇,Jasmine 生活比上可能不足,但比下肯定卓卓有餘。而事實上 Victor 喺生活上已經對Jasmine 百般遷就,家中所有大小事務,幾乎都由 Victor 負責處理。
講到呢到,馬沙唔知各位看官認為,依表面證供睇,Jasmine 能否稱得上算幸福?
當我聽完 Jasmine 力數 Victor 之後,我就咁樣同 Jasmine 講:「妳與其滿口埋怨,咁鬼辛苦,點解唔同 Victor 離婚?」

Jasmine:「我又無咁諗過喎!都係講下遮!」

馬沙:「#%~¥#….」



今日馬沙想同各位拍緊拖嘅女仔及人妻講,人其實係由好多唔同嘅優點及缺點集合而成嘅怪物,男人係咁,女人都一樣。如果要比較,就整體去比較好了,妳 絕對不能喺幾十個男人身上抽取其優點,然後拎呢幾十個不同嘅優點去同自己男人去比較,如此這般,妳呢世都好難感到有丁點兒幸福。當然,如果可以的話,不去 作呢類無謂比較就更好,免得日後失去了才懂得珍惜!

(2015年7月17日刊於 全民媒體)  

各位讀者朋友,因為之前個FB 戶口被鎖,舊專頁已隨舊FB 戶口一同報癈,變咗太空垃圾! 以下呢個以「飛機」做封面的才是最新『馬沙 – 流氓會計師』專頁!

馬沙facebook :  https://www.facebook.com/charblogger02


星期四, 7月 16, 2015

Facebook 愛戀


初出茅廬的Alice,一直暗戀公司其中一位經理 Karl,自她在Facebook add 咗 Karl 之後,經常留意 Karl Facebook 內的感情狀況。

她看著 Karl 由戀愛中轉返去單身,經過一段時間再由單身轉為戀愛中,Alice 始終未敢向Karl 表白。

Alice 心想,Karl 單身嗰一段時間中,很少在我 Facebook 回應,大概 Karl 對我一點感覺都沒有吧!

Alice 在 Facebook 見到 Karl 再次戀愛中,她感覺自己失戀了,今天向老闆辭職!

星期四, 7月 09, 2015

ACCA member 喜訊

《ACCA member 喜訊》


HKICPA 已同ACCA簽署新一份互認協議,並由之前ARA 升格為MRA,新MRA 由2015年7月1日生效!

根據新協議,ACCA member 只要持有公會承認之大學學位,只需完成任何一QP Workshop 及取得Final Examniation (FE) 合格,加上足夠經驗就可以成為HKICPA 會員!

今次份MRA 同之前份ARA 最大嘅分別就係由7月1日起,ACCA member 唔需要再考公會兩科 Aptitude Test!