星期五, 10月 26, 2018

低水準的香港傳媒


順豐同DHL單交易,在在證明咗香港傳媒報新聞嘅水準低到一個點......直情仲低過十八層地獄........
去到呢一刻,絕大部分香港傳媒仲係大字標題「順豐55億人仔收購DHL中港澳業務」!

係一個會計師群組,仲有條儍西話順豐老闆係咪儍㗎,55億咪即係要成70年先回本(即係70倍PE) !

大佬呀,人地依家淨係賣「Chinese contract logistics business」咋,一般平民百姓認知嘅 「DHL 中港澳 快遞業務」不受影響呀!

更重要嘅係順豐嗰55億人仔,係叫「upfront payment」,雙方仲簽咗長達十年嘅戰略協議,之後 DHL 德國母公司仲要每年比返「Revenue-based partnership fee」順豐。

至於DHL德國母公司每年要比返幾多所謂partnership fee 順豐,扣完呢舊錢其實順豐係呢單鵰實際付出多少,之後十年合作期收獲又係多少,我就緊係無咁得閒去計。

計數呢家嘢,緊係留返比會計界「一計就明」啦!

沒有留言: