星期二, 8月 05, 2008

仲夏的婚禮

講到結婚,馬沙就好怕在盛夏收到請帖。對男士來說,要在30幾度高溫之下,穿著整齊西裝或禮服出席婚禮,真係有苦自己知。

多年前有老友選擇在炎夏舉行婚禮,馬沙仲係兄弟團其中一員。好記得當天大清早到停車場佈置花車時,汗流夾背,已心知不妙。之後去到新娘家門前,30幾度高溫及穿著整齊西裝的情況下,在那條舉目無窗的走廊,接受姊妹團那半小時早設定好的各種難關,簡直比死更難受。還記得禮成之後,眾兄弟第一時間走落樓下公園,脫去上身所有衣服,互相淋水降溫。一班兄弟同聲話,以後唔應承人在炎夏做兄弟。講就咁講,原班兄弟第二年炎夏,又一樣為兄弟再披甲上陣。

除了炎夏之外,馬沙個人就唔係咁喜愛在工作天出席婚宴,尤其地方偏遠的飲宴場地。

早陣子收到老朋友喜帖,打開一睇,心即下沉。因為婚宴安排在周三晚上,而地點在迪士尼樂園酒店。幾位老死齊聲話,如果唔係想見識下所謂夢幻婚禮,真係唔會去。喺工作天在如此偏遠的地方設宴,著實有好多唔好處。由於要考慮長者比較早睡、小童及其他賓客第二天要上學及上班,所以婚宴晚上7時半就開始。問題係一般打工仔,怎能準時去到迪士尼呢? 另一令馬沙不滿的是,婚宴進行其間,三番四次要請 (即係強迫) 賓客排隊上台同米奇老鼠及其他卡通人物影相。說實話,我千里迢迢趕到去,都係比面你同想安安樂樂食餐飯。

(2008年8月5日刊於《am730》)

2 則留言:

匿名 說...

你去得飲仲想有安樂茶飯食呀?乜咁天真!?

火女 說...

哈哈哈.....
不過去迪迪尼見識下都幾難得吖!