星期四, 8月 14, 2008

為國家隊打氣

中國第一次搞奧運,當然要大力支持。若不是工作極之繁忙,巴不得放下公事包,飛去北京欣賞賽事。香港今次協辦馬術比賽,但馬沙對呢個項目就完全沒有興趣。早幾日睇電視報道,話好多市民一早入場,準備睇馬術比賽。但比賽未到一半,部分市民已經因不同理由提早離場。呢個結果,其實由政府公布協辦馬術時已經可以估計得到。

首先,香港市民基本上對各項馬術比賽毫無認識。

其次,由二世祖率領的港奧辦幾年來從未向市民推廣馬術呢種比賽。比賽項目、比賽規則介紹或展覽幾乎通通欠奉。

最後,位於雙魚河的比賽場,地方偏遠。馬沙敢講,若不是有馬術賽,知道雙魚河喺邊的市民,肯定萬中無一。因為以往雙魚河除該處的原居民出入外,恐怕就只有高貴的馬會會員。

講番奧運比賽,就好似睇世界盃咁,要睇直播才刺激。但馬沙最想睇的賽事,如體操,游泳及跳水等等項目,幾乎全部安排在辦公時間進行,點算?

幸好有線電視今次提供4條免費網上直播頻道,幾乎覆蓋所有賽事。馬沙為支持中國國家隊,於是把心一橫,索性將手提電腦接駁到公司會客室部42吋LCD電視,實行與眾同樂,同班手足一齊睇奧運直播。昨天一齊見證國家女子體操隊,首次奪得女子體操金牌,真係不亦樂乎。

最後,馬沙要特別鳴謝香港稅務局,為體恤納稅人及會計師行因奧運舉行期間的影響,特別將原定在明天的報稅死線順延至下周五。

(2008年8月14日刊於《am730》)

沒有留言: