星期一, 11月 14, 2011

維園白痴仔

[林偉基 人肉錄音機......林偉基 人肉錄音機......林偉基 人肉錄音機......]

先此聲明,貼呢條片嘅目的唔係想講林偉基, 反而係想講下最後得3XX幾票嘅維園白痴仔!

呢個選區,如果無陳婉嫻,上面兩個二揀一, 維園白痴仔都唔駛旨意蠃, 點睇條維園白痴仔都唔似真心為該區市民做嘢啦! 啲行為仲衰過啲小學雞嘈交,唉........!

身為人父,帶住小朋友係街上遇到呢條維園白痴仔,真係要即刻運路走! 小朋友只要學咗佢一成以上行為,包保即刻「輸在起跑線」!

6 則留言:

匿名 說...

呢條友正一on9仔!

匿名 說...

維園小學雞...嘩哈哈..

Ebenezer 說...

唔知投票俾佢果三百幾人,D智商有冇佢咁高呢?

匿名 說...

投票俾佢嘅人一定係憐憫心爆棚, 呢個白癡仔實在弱智得太交關了.

魔術師 說...

 我睇左20秒就頂唔順要stop了,名校辯論隊出身的就是這副德性的嗎?

匿名 說...

佢好似係九龍喇叭學校的辯論隊成員, 名校出品, 果然有質素保證.