星期二, 10月 22, 2013

如果我話事

如果我話事,一上台第一日就宣佈即批維基電視,對住市民同維基王講:「我想快啲有得睇警界線!」

至於另外兩個申請者:「做啲嘢出嚟睇下,證明有心攪先啦,記住唔好又拍雞汁節目,攪到我依家晚飯要食雞味牛內、雞味魚、雞味豬........ x*@#`.....」
我非常好奇如果CABLE 及 NOW 將佢地拍得好出色嘅節目搬咗去免費台,咁收費台仲邊個比錢睇?
所以政府批兩個免費牌比兩間同時經營收費電視嘅公司係一件超ON9嘅事!

就好似世界杯/英超,如果同時係免費台直播,仲有邊個比錢? 
但係你免費台唔直播,有邊個廣告商肯落廣告?
反觀,維基電視 MUST give us their BEST!
 

4 則留言:

Ebenezer 說...

哈哈,你老婆會唔會又係叫做 May 姐?

BTW, 其實呢鑊個個都係輸家:

1)家樂牌雞汁嘅形象仲 cheap 過做雞,佢老闆喊得一句句;
2)May 姐變成過街老鼠,個個喊打,我估佢諗,做雞好過;
3)班 HKTV 員工冇工開,恐怕好快都要雞汁撈飯過日子;
4)班 C9 都要出嚟遊行,點有時間學用雞汁煲飯呢?
5)CY 唔單止多咗好多沉黙一羣唔妥佢,仲有成個電視台嘅精英好得閒地日日同佢玩,佢單挑演藝界及傳媒,有排會唔得閒!

匿名 說...

申請CABLE 同NOW八成都因為睇波,其餘兩成為左睇新聞財經呀

Hoi Nam 說...

其實冠名的是史雲生.
可以家樂牌太深入民心, 現在是殺錯良民.

我最記得王維基說過香港的電視從業員人工不合理地低, 說憑這點, 我就想他有牌.

現在入了司法覆核, 我也是不樂觀的, 因為就算法庭推翻3中2的行政決定, 政府也可以說政策改變, 重新招標, 拖到2015…
SSD, BSD 那些政策風險也未有人告政府…

Ebenezer 說...

我用返阿爺思維,及而覺得發牌未必係絕望。全大陸維穩意識大於一切,而電視台係香港人行之有效嘅精神鴉片,普羅大眾既麻醉劑,今日CY真係玩得太大,如果收唔到科,即係要阿爺幫佢打下屎。