星期一, 4月 30, 2007

四目交投

四目交投一詞,很多時都用於愛情故事。當兩個互相傾慕的人,四目交投的一剎那,眉目傳情,一段可歌可泣的愛情便由此而起。

對馬沙而言,除愛情故事,四目交投更應廣泛地應用在商業世界裡。馬沙公司早前聘請新員工,連日來面試人數約20人。馬沙發覺面試當中,很多年青人在面試過程中,雙目從來沒有注視或刻意逃避馬沙眼神。眾所週知,面試者其中一樣很重要的成功因數是能給予對方很有自信的感覺,連雙眼望向對方都怕,僱主又怎樣能給閣下聘書呢?

現今的年青人養成這種習慣,不知是否跟日常只喜愛在家中對著電腦,用msn或ICQ跟人在網上對談有關。無論如何,此行為讓馬沙聯想起電車男。馬沙希望各準備面試的年青人,在面試的時候,多嘗試注視發問者雙眼,讓對方知道您正在細心聆聽對方發問及明白對方的問題。若能做到此點,則閣下面試已事半功倍。

另外,四目交投用於商務會議時更見功效。不知大家讀書時,學校有否教導大家傾談時,雙眼應注視對方,不然的話,就是沒有禮貌。大家不論面對日常工作會議或跟客人洽談生意,要給發言者有被尊重的感覺,必需與發言者有適當的眼神接觸。

馬沙從事的是專業工作,經常要給客戶提供專業意見。試想像,如您是馬沙客戶,馬沙給您專業意見時望都不望您一眼或經常逃避跟您有眼神,您有何感覺!

(4月30日刊於《am730》)

8 則留言:

匿名 說...

有時對著老銀細對眼講野好累,
頂唔順個時攪下gap笑兩聲

seikomatic 說...

沙沙,



你有無考慮過系咪你眼光太強,個樣太靚仔,D鬚太 man...無人敢望你呀?老師教如果見到D咸咸濕濕既唔敢望眼就望佢個鼻或咀。

匿名 說...

馬沙兄,
係酒吧,一男一女四目交投,未必係愛情故事,而係「初而口角,繼而動武」既先兆,一句「啤咩呀!」就可以黎料...

AK自己帶眼鏡,發現望住人講野無咁難...唔知係咪有擋格方用呢??

匿名 說...

在動物世界裡,望著對方的眼睛,配合眼神和叫聱,是用來唬住對方的手段之一.無信心或自知不敵的一方,自會垂頭喪氣,挾著尾巴離去.尤其適用於貓科和犬科動物.

匿名 說...

學到野,thx

但自信可以點練出來?

Samsara 說...

眼神接觸真係好重要,如果面試時d人吾敢望我,又或者眼神閃爍,都真係無乜機會囉.

同埋,我近來開始會望一d服務行業既人對眼,比如sales,waiter,我開始覺得依個係對佢地既一種尊重.

講真,以前我真係吾會留意又或者望佢地,但係一有眼神接觸,你就吾係當佢地係一個識講野機械,而係一個人.

而個效果係,佢地既服務真係會好d,尊重係相互既.

匿名 說...

如果IN果個人,避開眼神接觸

咁仲好唔好EYE CONTACT

馬沙 說...

如果IN果個人,避開眼神接觸,如此人只是HR,照望可也!

如此人是老細,我已經唔會做呢份工! 試問老細冇自信,點跟得過?