星期二, 9月 02, 2008

最後機會

踏入9月,又係立法會選舉進入最後直路的時候。呢排晚晚觀看電視的選舉論壇,見到一班所謂政客,除咗不停以泥漿式互指不是外,硬係沒有幾人能清楚說明自己一旦當上議員,能為大家做甚麼。

以往好多市民在投票前,因種種原因未能欣賞各候選人在選舉論壇中的表現,便憑信心草草投下寶貴的一票。但今天科技進步,市民只需上網到各選舉論壇的舉辦機構,甚至在youtube.com打上相關字句,便能輕易重溫所有選舉論壇。

講返馬沙最關心的會計界功能組別選情,5名候選人譚香文陳茂波龔耀輝、嚴定偉及黃宏泰,經過7次大小不同的選舉論壇。相信各位會計師對他們的能力,已經心中有數。

如果大家還未能作出決定,馬沙就提一提大家,今晚係會計師公會第二次為會員舉辦選舉論壇。有別於其他選舉論壇,會員除咗睇同聽之外,仲有機會對各候選人作出書面提問。馬沙自己就為今晚的論壇,準備了不少問題。有時間的會員,請抽空出席。

有讀者電郵問馬沙投邊位候選人,馬沙係絕對唔會答,因為馬沙無意左右各位會員的投票決定。另外,馬沙留意到在幾個網上討論區,有會員表示為要阻止某候選人當選,唯有商討集中票源投票俾另一位熱門候選人。

馬沙個人就好反對這種做法,要體現真正民主,就將自己寶貴一票,投給自己認為最好的一位候選人。會計界咁多所謂游離票,最後結果,who knows!

試問4年前有誰估計得到,譚香文當選?

(2008年9月2日刊於《am730》)

7 則留言:

匿名 說...

如果我十分討厭其中一名候選人,但又對其他候選人沒有任何偏好,我可以怎樣做?

馬沙 說...

先不要再想你十分討厭的候選人,別被討厭的候選人蒙著你的心,看看其他候選人的表現,在他們中揀一位自己認為最好的,咁就夠!

如果為了打擊你十分討厭的候選人,走去投一位你都唔認為好的候選人,最終選咗佢出來,又做得好差,咁點?

投票比自己認為最好的一位,佢選得出又做得差,心甘命抵! 佢選唔出,錯在其他會員錯投他人!

會計界好得意,單單上屆到今屆已經多咗成4,000選民,單係呢4,000新選民肯出來投票,就足以改變結果!睇睇MANDY上屆當選票數就知!

會員投票率比所謂鐵票,影响性更大!

Idealistic Cynic 說...

I do not quite agree. It's not just choosing the best, but about your whole order of preference. Especially under the current system, tactical voting may be used. I think a change to the system will be needed to fully reflect the order of preference for the voters. You can refer to my blog http://thehkblogger.blogspot.com. I wrote an article about Legco in HK there. Thanks.

哥斯拉 說...

垃圾會議員選來選去都分別不大,舊人冇鬼用,新人又冇政積,甚至唔知係乜水。有些寄上門的單張連政綱也沒有,随時選咗新陳水扁上台,真係八年黑暗。

看見我們的侯選人,只懂互插,完全欠缺政治智慧,唉。

匿名 說...

i totally do not agree with you!!!!!!!!!!!!

we are become good ally becuse you said that you not like general election!!!!!! all those fake democracy ppl are pushing for general election!!!!!!! you know that what they agree is bad!!!!!

how can you change right now!!!!!!!!! so disappoint!!!!!!!!

馬沙 說...

Dab(民賤聯),

我從來唔需要你agree! 我亦從未agree過民賤聯,你地都係過主啦!

匿名 說...

個人認為,
選舉, 唔止可以係選某一個人咁簡單,
同時, 可以阻止某一個人當選.

而且, 選舉從來係講緊從一大堆爛蘋果中,
選一個無咁差的出黎,
或者係, 選一個最差的出黎, 掟佢落垃圾桶.