星期二, 9月 09, 2008

回魂

08年立法會選舉周日曲終人散,昨天各大小傳媒普遍報道選舉結果。然而,周日晚美國其實有一重大金融界新聞向外公佈。此則影響全球市場的新聞,就是美國政府正式公布接管房利美及房地美。

消息公布過後,市場人士對此行動的睇法先是好壞參半。但經過多個小時消化後,市場似乎普遍認為,上述行動不但可消除市場近月來對兩房的憂慮,更可恢復各國央行及投資者對持有兩房債券的信心。

亞洲區各地市場,受美國出招救兩房利好消息所帶動,平均升幅由3至5%不等。剛於上周五跌穿2萬點的恒指,昨天以上升907點的大裂口方式開市,最終以20,794點收市,上升861點(4.3%)。上周五仍高高興興的淡友,昨天就不明不白死在美國救市政策的刀下。

好消息更是傳遍整個歐洲市場,大部分市場上升都超過3%。升勢能否持續至收市,就要取決於美股開市後的表現。

有分析員指救市措施對於港股,只能起短期刺激作用,月內仍要下試19,000點甚至更低。

恒指是否已經或接近見底,馬沙就唔係好知,亦唔敢估。但個人認為長線投資而言,港股現值已相當吸引。呢個世界,根本無人能估計得到市底在哪裡。今天不敢買,跌多2千點都只會繼續等,直至下次大升後才再高追。所以,管他未來可能下試19,000點甚至17,000點,現價計潛在跌幅最多不過約15%。馬沙手上持有的長線組合將繼續持有,再以月供方式,不斷增持長線組合中4隻愛股。

(2008年9月9日刊於《am730》)

9 則留言:

匿名 說...

I totally agree with you!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
thanks so much for being a good ally!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
we are big party now!!!!!!!!
chan hak kan is my idol!!!!!!!!!!!
we love charchar too!!!!!!!!

若缺齋老人 說...

上周五仍高高興興的淡友,昨天就不明不白死在美國救市政策的刀下。 -> 又一次教人唔好炒期指/孖展。

馬沙 說...

唉....又一次証明民賤聯係一班厚顏無恥嘅白痴!

陳克勤當選....﹕「It is a little bit surprise for us but er...we will try our 'breast' to...er...er...er....er...still...try our 'breast' to...er...not just to criticize the government....」

匿名 說...

沙沙,雖然你唔直接投我,但都要多謝你拉散反動派選票令我當選!

匿名 說...

DAB is the best,
其實政府可用"搓your breast" 做口號,去提醒婦女定期Check 乳癌!

匿名 說...

搓my breast?

呢句好似係孫柏文講先的

seikomatic 說...

沙沙,

波叔比人放風話會入【o答】(o答糖個o答),希望佢all the best la。

http://www.881903.com/Page/ZH-TW/audiocolumndetail.aspx?ItemId=60736

匿名 說...

陳茂波唔係d 咁既人!

匿名 說...

陳茂波唔係d 咁既人.....因為佢根本唔係人...