星期二, 12月 09, 2008

大滾友

剛過去的周六日,馬沙一連兩天走去滾。讀者千萬不要誤會,馬沙所指的「滾」,即係打邊爐是也。

打從八十年代尾起,香港人開始喜歡火鍋,港九新界都其門如市。記得當年有一間由藝人經營,名叫「天天火鍋」的火鍋集團,就令馬沙愛上呢種飲食方法。以前各大小食肆,只會在入秋後才提供火鍋。時至今日,大家不只在冬天才可享用火鍋,目前好多地方一年四季都有火鍋提供。馬沙個人相信,除日本餐廳外,火鍋店肯定列入香港最受歡迎的食店之一。

馬沙既能稱為大滾友,當然經常相約友人四處去滾。上年就曾經試過一周去滾3次,唔知今個星期會否將呢個紀錄打破。

最近天氣轉冷,各大小火鍋店開始展開宣傳攻勢。馬沙留意到今年好多地方,鼓吹一人一爐的食法。雖然呢種方式比較衛生,免除一班人一起洗筷子的壞處。但馬沙個人就唔係咁喜歡呢一種食法,理由係食火鍋美妙之處,在於跟幾個大滾友圍埋一爐,叫打啤酒,你一言、我一語,上至天南、下至地北,暢所欲言度過一個晚上。今天同商界老友論經濟,明天同舊同學細說從前,可謂人生一樂也。

講到好食,馬沙就首推大角咀區某豬骨煲,豬骨好味之餘,還可因個人喜好,淨係要骨頭或豬軟骨。次選就係四川麻辣火鍋,一路食一路滴汗,再大口大口灌下啤酒,嗰種感覺絕非筆墨所能形容。俾我揀,馬沙情願同友人去滾,都唔去四季酒店嗰間米芝蓮3星級食肆。

(2008年12月9日刊於《am730》)

4 則留言:

匿名 說...

沙兄.單看你寫已經口水直流, 簡直係豪情奔放,可否告之該店之正確位置.sherman

阿湯 說...

哈哈,You Tube中那段小克的video喺舊年曾經廣泛流傳呢!

seikomatic 說...

周星星收左自用味?

匿名 說...

題目如果叫做"我係大滾友" 仲正!