星期二, 2月 03, 2009

出入平安

不知各位有否發覺,近年香港農曆新年的氣氛日漸減少。記得小時候,農曆新年,大部分商店都會關門,直到年初四或初五才啟市。大年初一走到街上,真係想揾餐食都難。就算有,都要雙計甚至三計。今時今日,無論大街小巷,大小餐廳幾乎年中無休,一眾餐飲業從業員連農曆年都不能放假,真不知是喜還是悲。

雖然係咁,但每年農曆新年,還是有好多人舉家出外,四處去親朋戚友家中拜年。而馬沙亦不例外,由大年初一清早開始,到不同長輩家中拜年,直到大年初三,真係忙得不可開交。因為方便緣故,馬沙喜愛自己駕車四處去。亦因為咁,留意到每次過年,道路交通總會比日常危險。

首先,每逢節日,路面都會出現好多假日司機(Sunday Driver),所謂假日司機,即平日好少駕車出入,通常只在假日才駕駛的人士。而呢類人士,在過年又顯得特別多。正正因為他們平日甚少駕駛,本身對路面情況不太熟悉,再加上要去一些可能從未去過的親戚朋友家中拜年,往往出現好多突如其來的左cut 右插危險駕駛奇技,對其他道路駕駛者造成好多不必要的危險。其實香港有幾大? 即使行錯路,轉個圈就可走回正軌,何需緊急轉向?

另外,好多人認為過年唔會抄牌,所以每次過年,好多駕車人士,都將愛車停泊在街邊。但問題係有些駕駛者將車泊到離晒大譜,對其他道路使用者造成不便,最後引來投訴,令整條街出現新年牛肉乾車隊奇景。

(2009年2月3日刊於《am730》)

2 則留言:

若缺齋老人 說...

強烈支持新年大派牛肉乾:解決財赤外亦唔應該縱容司機令路面大亂!

匿名 說...

絕對同意應處罰把自己的方便建築於路人的痛苦上!