星期四, 3月 22, 2012

政治變色龍

前政務司司長陳方安生表示,周日的特首選舉是小圈子選舉,非公平公正,背後有中央透過中聯辦操控。她指,近日有人不斷游說選委支持梁振英。

陳方安生接受《華爾街日報》訪問時形容,梁振英是「變色龍」,擅於迴避問題。她又指,大部份港人對唐英年及梁振英都不滿,流選會更好。或許有更多有能力的人能參選,以維持一國兩制,及堅守香港核心價值。

 ***********************************************************************************  

呢隻陳老妖自己先係回歸以來變身最多嘅「變色龍」!

呢隻陳老妖都白痴, 話「周日的特首選舉是小圈子選舉,非公平公正,背後有中央透過中聯辦操控。」! 係未有真正確立雙普選之前,本身就係小圈子選舉,呢點係人所共知! 而只要係小圈子選舉,就肯中央會透過中聯辦或其他人去操控。老董係、貪曾係,呢屆點可能唔係? 難道有人會相信喺小圈子選舉之下, 鐡頭何或泛民政棍有機會當選嗎?

呢隻陳老妖當年同今日謊唐狗一樣,以為可以一世食住貪曾,點知最後比貪曾跑出,一怒之下變色做香港良心。 同謊唐狗日前突然大大聲話支持雙普選及為巿民知情權爆响口一樣。 

遲下隻謊唐狗可能又基因異變, 變成「香港雙普選之父」,日日為民請命,咬住隻鷹唔放,大叫:「你講大話,我要雙普選!」。

為乜? 咪好似啲小學雞咁, 我得唔到嘅,都唔想比你輕易得到咁囉! 最好就一拍兩散,正所謂「風吹雞蛋殼,財散人安樂」!

3 則留言:

Ebenezer 說...

陳老妖當年眼見老懵懂都做到突首,反而自己咁叻叻竟然冇得做,情形同現在謊唐狗一模一樣。

因此,按牌理唐狗一定會走陳老妖舊路,老妖轉行扮香港良心,唐狗一定會好快變成香港民主之父架喇。

匿名 說...

Counter-Revolutionaries,

Prima Facie you are critcising the ex-CS, but who cares?

In substance, you two are spreading anti-Communist and anti-Chinese message that our Saviour CY is chameleon.

How evil you are.

Edmund 說...

陳老妖講既係真, 但係出自佢口中真係不論不類 ... 佢咁正義, 港英年代應該爭取民主啦
後來守唔到寡, 又走去選垃圾會