星期六, 8月 16, 2014

一走了之

坐沒多久,我一個人拎住杯紅酒行到窗前一角,欣賞對岸中環的夜景。當晚大概是十五,月亮又大又圓!明月夜有一絲絲淒美的意景,而這意景又讓我想起Krystal。

一個月前,一大班舊同事在Sheraton 4樓間Morton’s of Chicago包了房為Dicky慶祝生日。當晩雖然已經開咗近十支紅、白酒,但班友話仲未夠喉,唯有移師上18樓Sky Lounge繼續。

坐沒多久,我一個人拎住杯紅酒行到窗前一角,欣賞對岸中環的夜景。當晚大概是十五,月亮又大又圓!明月夜有一絲絲淒美的意景,而這意景又讓我想起Krystal。

很久沒見的Stacey拿著一杯Moët Rose Imperial走過來:「馬沙,好耐無見。做乜一個人企係到自隊紅酒?

「Stacey, 冇見妳成5年,妳最近好嗎?依家喺邊到做嘢?」

「唉,仲喺EY呀!馬沙你呢?」

「我仍然做緊流氓會計師,餓唔死咁啦!唉….呢啲衰嘢唔好提啦,成班舊同事中我最無出色…….」

「馬沙哥你咪玩,我都係你一手train出嚟,無你就無我。你乜料我地成班舊同事點會唔知!」

「頂!妳講呢啲,飲啦!」

「係呢!Krystal 下月中喺台灣結婚,你知唔知?」

「我有收到帖!」

「咁馬沙你去唔去?話哂Krystal以前暗戀咗你足足4、5年先比你拒絕! 我同Danielle約埋12號一齊去,順便玩幾日!」

「唔去啦!下月中D Code deadline, 仲要去台灣咁遠,啲job 邊個做?」

這時候Rocky 走過來:「喂!Dicky叫你兩個快啲返埋去同佢飲呀!」……

昨夜零晨一個人在機場跑道公園跑步。跑完步休息時見天上月亮比平日更大更圓,想起一個月婚禮之期將到。我問咗自己好多次,究竟我係咪應該親自為 Krystal送上一份祝福。Michael忽然同我講,「你都4x歲人啦,唔知自己幾時熄燈,唔好比自己人生有遺憾!」Michael 講得無錯,做人想做就要做!

今天一返到公司,即叫秘書Maggie 入房:「Maggie,我要明天去台灣,麻煩妳幫我訂明天機票,任何航空公司,總之要快!」

 (2014年8月12日刊於 全民媒體)

沒有留言: