星期三, 8月 20, 2014

西門靖 (上)

收線後我腦海仍不斷被 Krystal 那句「我好掛住你」纏繞住,唔知係咪我自己多心,硬係形住 Krystal 那句說話有特別意思。

秘書Maggie 幫我訂咗第二日早上10點機票,即晚執拾細軟。第二朝8點就打的到機場,準時上機。原定下午3點前可到達台灣酒店,點知該死的中華航空delay咗成個半小時先起飛,攪到成5點先到達酒店check in。

放低行李,決定先去西門町走走,諗住買份有特色嘅結婚禮物比Krystal。去到西門町已經成7點幾鐘,見有啲肚餓,腦裡即時想起「西門靖」三個字。

「西門靖」係日式居酒屋,即係飲啤酒食串燒嘅地方。因為老板好撚型,所以宵夜時段好鬼死多潮加索嘅台妹。如果你一個男人或成班狗公去台灣,必定要去 呢間居酒屋食宵夜。當然,呢間居酒屋嘅食物本身係非常之掂。所以一眾單身港女去台灣,都不妨落去坐下,話唔定都可以識返個台灣型男!

落到去由於時間尚早,即時有位,坐低就order 十串八串串燒醫肚,啤酒當然唔少得。Order 完等待食物時,就打個電話比Krystal 諗住通知佢一聲我到咗台灣及會出席佢後天嘅婚宴。

「Hello! Krystal? 我係馬沙!我剛到台灣!」
「馬沙?依家喺台灣?又話要趕tax deadline 嚟唔到?」
「妳結婚!我點忙都要嚟……」
「我都知你一定會嚟!我好掛住你!明天中午可以出來飲杯咖啡嗎?」
「Sure! 邊到?」
「3點鐘永康街 • 永康階!」
「What?」
「係近東門站永康街,咖啡館叫永康階!」
「收到!明天見!」

收線後我腦海仍不斷被 Krystal 那句「我好掛住你」纏繞住,唔知係咪我自己多心,硬係形住 Krystal 那句說話有特別意思。突然一陣香氣撲鼻,原來一大碟串燒送到眼前。唔理咁多,食飽先算!

 (2014年8月20日刊於 全民媒體)

沒有留言: