星期五, 8月 08, 2014

宵夜出哲學 (一)

真係Delay No More!Johnny仔話佢一行出廁格,見到有個老伯踎咗係角落食緊成扎香……

夜半兩點鐘,雖然隻job離deadline得返兩日,但都係決定喳喳林走人。點解?因為盂蘭節就到,聽老媽話臨天光時份好易撞嘢,農曆7月最好4 點前返到屋企。雖然我係基督徒,但正所謂「寧可信其有,不可信其無」。以前喺某「迫」firm工作時,有一年正值農曆七月十四,成team人喺公司清Q埋 尾,時近清晨4點,阿Jonny 仔話頂唔順要出去廁所食飛煙先,點知條友仔好鬼快返咗嚟,仲話屋企有事要走先;咁馬沙出名好人,你開得口話有事要走,我必定放人。

到咗第二日,Johnny 仔老母打電話比馬沙,話Johnny仔發高燒要請假。心諗:「Johnny仔明知仲有幾日要出draft,竟然夠膽玩嘢?」誰知Johnny仔呢個病假一 請就兩個星期,最離奇係條友仔兩個星期後一返到公司就直去HR,辭職不突止,仲玩到賠錢即日走人。Johnny 仔執拾細軟時,馬沙就問Johnny仔玩到咁招積,去邊到返新工?Johnny 仔支唔以對,欲言又止,咁馬沙呢種做慣流氓跑慣山嘅人,當然唔再追問!

如是者過咗兩個月,有一晚接近2點鐘,收到阿Johnny仔電話,佢話啱啱喺老蘭同朋友飲完嘢,問我可唔可以過去宵夜,飲返兩杯?

Michael即時走岀嚟提醒我小心中伏!的而且確,你明明已經同朋友飲完嘢,成2點鐘call我落老蘭再飲咁趣怪?九成九無錢找數,絕望中諗起馬 沙呢位前上司可以江湖救急!我同Michael講,雖然呢次九成九會中伏,但如果用一千幾百就可以令Johnny仔欠我一個人情,我覺得「值」!於是我答 Johnny仔:「10分鐘內到!」

我用咗7分鐘就去到門口有幾條黑柴嗰間酒吧,見到阿Johnny仔一個人坐咗喺吧枱,喺我未開口問Johnny仔係咪要我幫佢找數前,Johnny 仔搶先開口向靚女Bartender叫咗杯馬沙至愛嘅Southern Comfort on Rock,都算條友仔有我心。我還未坐定,Johnny 仔就話馬沙一向待佢不薄,有件事應該話聲過我知。

是咁的,佢話兩個月前,即請病假前一晚,佢一條友去廁所煲煙,當佢入到廁所,最埋邊一格已經有人用緊,仲見廁格有啲煙升緊上嚟。因為好多同事都係喺 廁所煲煙,Johnny仔就不以為然咁自己搵另一格吞雲吐霧。支煙食到一半,Johnny 仔開始感覺到不對勁,因為隔離傳來嘅煙味好古怪,有一陣濃郁嘅擅香味。Johnny 仔大聲問邊組師兄係隔離,如是者問咗3次都無人回答,Johnny 就行出廁格諗住問個究竟。真係Delay No More!Johnny仔話佢一行出廁格,見到有個老伯踎咗係角落食緊成扎香,嚇到佢幾乎瀨尿,叫都唔敢叫就衝咗出廁所。馬沙即場忍唔住喺吧枱大叫: 「WTF!」攪到在場人士以為我貓咗。Johnny 仔話之後嘅事,馬沙應該清楚,唔再多講!

呢單嘢我當年無向任何一位同事透露過一句,因為馬沙相信件事一講出嚟,肯定再無同事會OT至零晨。而我由當晚開始,一過咗12點,係唔會再去公司廁所……今次呢餐宵夜由我請,大約5舊水,我俾完錢之後即刻同Michael 講咗一句:「都話咗「值」啦!」

提提各位會計師(尤其某「迫」firm),今晚過咗12點就係七月十四……唔想變會計屍……4點前好返到屋企。

(2014年8月8日刊於 全民媒體

1 則留言:

匿名 說...

其實你話你係基督徒,我估你有睇聖經架,新約四福音多次驅鬼除魔,點解你講到你好似好驚見到鬼?...我想,或者你未真正相信神。共勉之